فوت تعداد زیادی از آلودگان به ویروس دلتا در انگلیس با وجود واکسیناسیون

به گزارش یزد بلاگ، اداره بهداشت عمومی انگلیس آمار هایی را اعلام نموده است که نشان می دهد تعداد زیادی از بیماران کرونایی آلوده به ویروس جهش یافته هندی با وجود واکسیناسیون کامل فوت نموده اند.

فوت تعداد زیادی از آلودگان به ویروس دلتا در انگلیس با وجود واکسیناسیون

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، اداره بهداشت عمومی انگلیس از مرگ بیمارانی خبر می دهد که با وجود واکسیناسیون کامل بر اثر آلودگی به ویروس جهش یافته دلتا جان خود را از دست داده اند. این نهاد بهداشتی در انگلیس در این ارتباط آمار هایی را منتشر نموده است.

ارزیابی این نهاد بهداشتی مهم در انگلیس نشان می دهد که بیش از نیمی از همه افراد که تا به حال بر اثر آلودگی به ویروس جهش یافته دلتا مرده اند واکسینه شده بودند. از حدود 117 بیمار فوت شده آلوده به این ویروس جهش یافته 50 نفر دو دوز واکسن و 20 نفر هم اولین دوز از واکسن کرونا را دریافت نموده بودند.

بر اساس آمار های اعلام شده تنها 8 نفر از 117 قربانی آلودگی به این ویروس جهش یافته زیر 50 سال سن داشتند، 6 نفر آن ها واکسینه نشده بودند و دو نفر هم یک بار واکسینه شده بودند. دانشمندان انگلیسی روز آدینه اعلام کردند که فوتی های واکسینه شده عمدتاً بیماران بسیار سالخورده و یا دارای ضعف در سلامت بدنی بوده اند.

در مجموع تا آغاز هفته جاری حدود 1320 بیمار آلوده به ویروس جهش یافته دلتا در بیمارستان های انگلیس تحت درمان قرار گرفته اند که 902 نفر آن ها زیر 50 سال سن داشتند و از این تعداد 77 درصد واکسینه نشده بودند.

البته بین افراد بالای 50 سال آلوده به ویروس دلتا که در کلینیک ها تحت درمان قرار گرفتند حدود یک سوم واکسینه نشده بودند و حدود یک چهارم یک دوز واکسن کرونا دریافت نموده و 39 درصد هم هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت نموده بودند.

در مجموع تا به حال در انگلیس بیش از 111 هزار نفر به ویروس جهش یافته هندی موسوم به دلتا آلوده شده اند. این ویروس مدتی است که به ویروس غالب در انگلیس تبدیل شده و منجر به افزایش چشمگیر مبتلایان نو شده است. اخیراً تعداد مبتلایان نو به کرونا در عرض یک هفته در این کشور به بیش از 35 هزار مورد رسیده است که 46 درصد بیشتر از هفته پیش بوده است.

به علت شیوع گسترده ویروس جهش یافته هندی موسوم به دلتا در انگلیس کارل لایترباخ، مشاور دولت آلمان ممنوعیت سفر برای انگلیسی ها در این اتحادیه را درخواست کرد.

وی در گفتگویی با نشریه بیلد آلمان تأکید کرد که این کاملاً غیر قابل فهم است که چرا هیچ محدودیتی برای ورود مسافران از انگلیس در سراسر اتحادیه اروپا وجود ندارد.

وی با توجه به تحول دراماتیک کرونایی در انگلیس درست در اواسط فصل اصلی سفر، تحریم سفر از انگلیس را خواهان شد.

بعلاوه بعضی مقام های اروپایی برگزاری فینال مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در لندن را به علت شیوع گسترده ویروس هندی رد نموده اند.

بر اساس نوترین آمار ها در 24 ساعت گذشته 18270 نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده و 23 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

به این ترتیب از اوایل بحران کرونا تا به حال در این کشور 4717811 نفر به کرونا مبتلا شده و 128089 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

دولت انگلیس به علت توسعه ویروس جهش یافته هندی در این کشور طرح لغو محدودیت ها را که برای 21 ژوئن تصمیم گیری شده بود به مدت 4 هفته به تعویق انداخت.

فرایند افزایش مبتلایان نو در انگلیس در حالی ادامه دارد که این کشور با سرعت کمپین سراسری واکسیناسیون را دنبال می نماید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4113

به "فوت تعداد زیادی از آلودگان به ویروس دلتا در انگلیس با وجود واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت تعداد زیادی از آلودگان به ویروس دلتا در انگلیس با وجود واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید