فروشگاه گیفت کارت PS4، گیفت کارت پلی استیشن و گوگل؛ گیفت کارت باز خرید گیفت کارت ps4

به گزارش یزد بلاگ، گیفت کارت باز مرجع خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان در ایران است. در این وب سایت می توانید اقدام به خرید گیفت کارت ps4، گیفت کارت پلی گوگل پلی، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت استیم و گیفت کارت آیتونز اپل ، کارت PSN در کنار سرویس های دیگر نظیر خرید پلاس ps4 و ایکس باکس لایو کنید. فروشگاه Giftcardbaz خرید Giftcard را برای شما در ایران بسیار آسان کرده است و می توانید به راحتی گیفت کارت خودتان را تهیه کنید.

فروشگاه گیفت کارت PS4، گیفت کارت پلی استیشن و گوگل؛ گیفت کارت باز خرید گیفت کارت ps4

فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز با دارا بودن تنوع وسیعی از گیفت کارت ها با قیمت بسیار مناسب توانسته در سالیان اخیر کاربران زیادی را به خود جذب کند . شما می توانید برای خرید گیفت کارت به فروشگاه آنلاین ما به آدرس اینترنتی giftcardbaz.com مراجعه کنید . برای خرید گیفت کارت مورد نظرتان با ما همراه باشید.

گیفت کارت باز با بیش از 5 سال سابقه و دارای نماد اعتماد دو ستاره وزارت صنعت معدن و تجارت بهترین، ساده ترین و سریع ترین روش را برای خرید گیفت کارت سرویس های مختلف آماده نموده است و به سادگی می توانید تمامی گیفت کارت های مورد نظر خود را در این وب سایت خریداری کنید. در صورتی که گیفت کارت خاصی مد نظر شما هست و در سایت موجود نمی باشد حتما به بخش پشتیبانی گیفت کارت باز ایمیل بزنید.

خرید گیفت کارت ps4

با خرید گیفت کارت PS4 اقدام به خرید بازی ps4 مد نظر خودتان کنید، با گیفت کارت باز می توانید خیلی سریع و آسان بازی های پلی استیشن را خریداری کنید. با خرید گیفت کارت ps4 امکان دسترسی به بازی های مختلف را به شما می دهد و دیگر نیازی به خرید بازی های فیزیکی گران قیمت نیست. شما برای خرید گیفت کارت ps4 و گیفت کارت ps5 (همزمان با ارائه کنسول پلی استیشن 5 ارائه می گردد)، اکانت پلاس ps4، کارت psn و خرید پلاس می توانید محصولات زیر را خریداری کنید:

گیفت کارت 3 دلاری پلی استیشن

گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن

گیفت کارت 20 دلاری پلی استیشن

گیفت کارت 25 دلاری پلی استیشن

گیفت کارت 50 دلاری پلی استیشن

گیفت کارت 60 دلاری پلی استیشن

گیفت کارت 75 دلاری پلی استیشن

گیفت کارت 100 دلاری پلی استیشن

گیفت کارت یک ماهه پلی استیشن پلاس

گیفت کارت 3 ماهه پلی استیشن پلاس

گیفت کارت 12 ماهه پلی استیشن پلاس

ارائه گیفت کارت PS5 همزمان با کنسول PS5!

در سریع ترین زمان ممکن بعد از ارائه کنسول پلی استیشن 5 ما اقدام به ارائه گیفت کارت پلی استیشن 5 خواهیم کرد . ما در گیفت کارت باز فرایند تحویل سفارش ها را آسان تر و سریع تر نموده ایم! شما به محض خرید می توانید سفارش خود را دریافت و با خیال راحت از آن بهره ببرید. جهت خرید پلاس پلی استیشن 5 و کارت PSN نیز می توانید به گیفت کارت باز مراجعه کنید (در نظر داشته باشید احتمالا دسامبر 2020 یا تعطیلات میلادی 2021 کنسول پلی استیشن 5 ارائه می گردد که همزمان با ارائه دستگاه PS5 فروشگاه گیفت کارت باز اقدام به ارائه گیفت کارت ps5 خواهد نمود) .

گیفت کارت باز وب سایت عرضه و خرید گیفت کارت ارزان در ایران است که به شما امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اپل را در کنار سرویس های بازی نظیر ps4 و ایکس باکس را ارائه می دهد.

در گیفت کارت باز می توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید گیفت کارت های مختلف نموده و به وسیله راه های دیجیتالی، به صورت آنی کد گیفت کارت را دریافت کنید و از آن ها برای شارژ اکانت خود بهره ببرید.

در نظر داشته باشید با خرید گیفت کارت پلی استیشن شما می توانید تمامی بازی های موجود بر شبکه پلی استیشن نتورک را خریداری کنید و با دوستان خود با خرید پلاس اقدام به آنلاین بازی کردن کنید . بازی های ps4 را به راحتی می توانید با گیفت کارت پلی استیشن خریداری کنید.

خرید گیفت کارت از گیفت کارت باز به شما این امکان را می دهد تا دیگر به هیچ فروشگاهی مراجعه کنید و در همان لحظه کد گیفت کارت را دریافت کنید.همچنین برای خرید اکانت PS4، خرید playstation plus، گیفت کارت پلی استیشن 4، خرید گیفت کارت psn، اکانت پلاس ps4، خرید psn و خرید گیفت کارت psn به فروشگاه گیفت کارت باز دات کام giftcardbaz.com مراجعه کنید.

قرعه کشی های دوره ای در گیفت کارت باز به صورت فصلی انجام می گیرد و بین کاربران جوایز بسیار جذابی از گیفت کارت های ، کنسول های بازی و وجه نقد داده می گردد. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام در فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز از آخرین تخفیف ها و جوایز اطلاع پیدا کنید.

به زودی همزمان با ارائه کنسول پلی استیشن 5 فروشگاه اینترنتی giftcardbaz اقدام به ارائه گیفت کارت ps5 ارزان قیمت خواهد نمود. در نظر داشته باشید اگر به دنبال کانال تلگرام فروش گیفت کارت ps4 و گیفت کارت ps5 ارزان قیمت هستید عضو کانال ما شوید.

پشتیبانی گیفت کارت باز 24 ساعته و به صورت تماما ایمیلی در خدمت شماست

برای تماس با پشتیبانی ایمیل به سایت مراجعه نموده و به پشتیبانی سایت ایمیل بزنید تا در اسرع وقت جوابگوی سوالات شما عزیزان باشیم .بخش پشتیبانی گیفت کارت باز به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای سال حتی ایام تعطیل جوابگوی سؤالات شما است و به آسانی می توانید هر سؤالی که در خصوص خرید گیفت کارت دارید را از این بخش بپرسید. با بخش پشتیبانی گیفت کارت باز دیگر نیازی به نگرانی برای خرید گیفت کارت در هر ساعت از شبانه روز ندارید و به آسانی می توانید هر آنچه می خواهید را از بخش پشتیبانی بپرسید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز دات کام به آدرس giftcardbaz.com در هر ساعت از شبانه روز اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن 5 یا گیفت کارت ps4 نمایید .

منبع: فرارو
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1751

به "فروشگاه گیفت کارت PS4، گیفت کارت پلی استیشن و گوگل؛ گیفت کارت باز خرید گیفت کارت ps4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه گیفت کارت PS4، گیفت کارت پلی استیشن و گوگل؛ گیفت کارت باز خرید گیفت کارت ps4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید