شیوه جدید و ابداعی آزمون کمربند در فدراسیون تکواندو

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بر اساس برنامه ریزی از قبل تعیین شده قرار بود دوره 255 آزمون ارتقا کمربند فدراسیون تکواندو هفته اول اسفندماه برگزار گردد که ابتدا خبر از تعویق این دوره منتشر و سپس راه حل جدیدی برای آن از سوی کمیته آزمون اعلام شد.

شیوه جدید و ابداعی آزمون کمربند در فدراسیون تکواندو

بر اساس راه حل جدید و ابداعی، کلیه نفراتی که برای حضور در آزمون کمربند قرمز تا مشکی دان 4 ثبت نام نموده و البته مهمتر از آن هزینه مربوطه را نیز واریز نموده اند، می بایست مشابه آنچه معینات آن در کانال فدراسیون منتشر شده، فیلمی از دو بخش پومسه و پالچاگی با تلفن همراه خود ضبط و طبق زمانبندی معین به وسیله آدرس سایت به فدراسیون ارسال نمایند.

اما نکته مهم این بخش اینجاست که کجای این بخش آنلاین است؟ فدراسیون که هزینه کل آزمون را با احتساب آزمون گیرنده، سالن برگزاری و.... دریافت نموده می توانست دوره را در زمان دیگری که شرایط مهیا شد برگزار کند. اگر قرار بود آزمون ارتقا کمربند بدون حضور ممتحن و در منزل یا باشگاه که البته این دومی چند هفته است که به دلیل شیوع کرونا تعطیل است، فیلم گرفت و ارسال کرد، چرا از قبل چنین برنامه ای اجرایی نمی شد؟ در این بین سهم 35 درصدی هیأت های استانی از کل هزینه دریافتی چه می گردد؟

مگر نه اینکه نحوه اجرای فرم ها، تکنیک، سوالات تخصصی و… از سوی ممتحن یا همان آزمون گیرنده مورد ارزیابی قرار گیرد. اگر چنین راه حلی وجود داشت، چرا در دستور کار فدراسیون جهانی قرار نمی گرفت. خبرنگاران با چند تن از اساتید تکواندو که خود سالهاست ممتحن آزمون هستند در این خصوص مشورت نموده و قریب به اتفاق نیز با این نوع شیوه مخالف نموده و آن را انجام شدنی نمی دانستند.

برای حضور در آزمون فوق از سراسر ایران بیش از 10000 نفر ثبت نام نموده اند. امیدواریم رئیس فدراسیون تکواندو از پیشنهاد دهنده و مجری این طرح پرسیده باشد که این تعداد فیلم را چه کسانی و در چه مدتی قرار است آنالیز نموده و آن را قبول یا رد نمایند؟ آنها که تلفن هوشمند ندارند چگونه فیلم خود را ارسال نمایند؟

معین نیست چنین ایده ها و راه حلهای علمی از سوی چه کسانی در فدراسیون تکواندو ارائه، تصویب و اجرایی می گردد، ولی اگر با کمی دقت و آنالیز بیشتر در این مورد تصمیم گیری می شد، شاید نتایج بهتری اخذ می شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 617

به "شیوه جدید و ابداعی آزمون کمربند در فدراسیون تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه جدید و ابداعی آزمون کمربند در فدراسیون تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید