صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به استرالیا در دوران کرونا

به گزارش یزد بلاگ، ویروس کووید 19 یا همان ویروس کرونا در حدود 9 ماه اخیر باعث به هم ریختن برنامه ها و روال عادی همه مردم دنیا شده است. شیوع این ویروس همچنین باعث شده است که افراد نتوانند برای آینده خود برنامه های قطعی داشته باشند. دولت و دانشگاه های استرالیا از این موضوع به خوبی مطلع هستند و همه کوشش خود را در راستای تسهیل تحصیل دانشجویان بین المللی در این کشور به کار گرفته اند.

صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به استرالیا در دوران کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

بنابراین اگر در فکر مهاجرت تحصیلی به استرالیا هستید حتما این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. در ادامه رویه مورد نظر دانشگاه های استرالیا برای تحصیل در استرالیا در سال 2021 شرح داده می گردد.

اصول پذیرش استرالیا چیست؟

برای شروع تحصیل در استرالیا در سال 2021، اصول پذیرش دانشگاه ها تغییر نخواهد کرد. هرچند ممکن است فرایند و زمان بندی پذیرش دانشگاه ها اندکی متفاوت باشد، اما دانشگاه ها تمام کوشش خود را می کنند که این فرایند همانند قبل منصفانه و تا حد ممکن آسان و قابل درک باشد. در فرایند پذیرش، در بین متقاضیان تبعیضی خارج از شرایط مورد احتیاج برای اخذ پذیرش رشته و دانشگاه مورد نظر آنان گذاشته نخواهد شد.

آیا آزمون های زبان آنلاین برای اخذ پذیرش تحصیلی به استرالیا اعتبار دارند؟

همانطور که می دانید برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا هم در مرحله پذیرش و هم در مرحله ویزا به نمره یک آزمون زبان معتبر احتیاجمندید. با توجه به شرایط موجود و لغو یا به تعویق افتادن بسیاری از این آزمون هایک گزینه بسیار مناسب، آزمون دولینگو (Duolingo) کی باشد که با هزینه ای کم تر و به صورت آنلاین برگزار می گردد. هزینه این آزمون معادل 49 دلار است، در هر ساعت و هر روزی از سال می توان در این آزمون شرکت کرد، زمان مورد احتیاج برای آن 1 ساعت است و دریافت نتیجه آن تنها 2 روز زمان می برد. در این آزمون نیز مانند آزمون های آیلتس و تافل، هر چهار مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن مورد سنجش قرار می گیرد. اما از آنجایی که ساختار این آزمون با سایر آزمون ها متفاوت است، بهتر از قبل از شرکت کردن در این آزمون حتما با نمونه های آن آشنا شوید.

مشخص سطح زبان متقاضیان در ایران!

برای بعضی از متقاضیان تحصیل در استرالیا از جمله دانش آموزانی که قصد تحصیل در مقاطع پایین تر از سال 12 را دارند، این امکان فراهم است که در کشور خود از آن ها آزمون مشخص سطح زبان انگلیسی گرفته گردد. از جمله در موسسه یآریاکه شما می توانید با هماهنگی و حضور در دفاتر این موسسه در تهران یا اصفهان، در آزمون پلیسمنت شرکت نمایید.

نکات مهم برای تحصیل در استرالیا در شرایط پاندمیک کرونا:

· ایالت های مختلف استرالیا در حال مذاکره با دولت هستند تا شرایط برای بازگشت دانشجویان بین المللی به این کشور را آنالیز کنند. در حال حاضر طرحی آزمایشی برای بازگشت تعداد محدودی از این دانشجویان برای ادامه تحصیل در استرالیا در ایالت شمالیارائه شده است.

· اگر از قبل ویزای تحصیلی استرالیا را دریافت نموده اید اما در خارج از این کشور به سر می برید، توصیه می گردد از آنجایی که همچنان محدودیت های بسیاری در سفر به استرالیا وجود دارد، به تحصیل خود به صورت آنلاین ادامه دهید.

· توجه داشته باشید که دولت استرالیا مجددا بخش ویزا را راه اندازی نموده است. بنابراین اگر از قبل ویزای تحصیلی استرالیا را ندارید، می توانید برای آن اپلای کنید و تحصیل خود را به صورت آنلاین شروع نمایید تا زمانی که مرز های این کشور مجددا باز شوند و بتوانید به استرالیا سفر نموده و تحصیل خود را به صورت حضوری ادامه دهید.

· به خاطر داشته باشید که اگر از قبل ویزای تحصیلی استرالیا را دریافت نموده اید ولی به خاطر شرایط کرونا قادر به تحصیل در داخل استرالیا نبوده و به صورت آنلاین تحصیل خود را ادامه می دهید، این مدت زمان برای دریافت ویزای کار بعد از فارغ التحصیلی به حساب خواهد آمد.

· اگر از قبل مشغول به تحصیل در استرالیا بوده اید و اکنون در ایران و به صورت آنلاین به تحصیل خود ادامه می دهید، دائما با دانشگاه محل تحصیل خود در تماس باشید تا از اخبار جدید و تسهیلات آن ها آگاه شوید.

کار مهاجرت تحصیلی را به موسسه های معتبر بسپارید.

برای اطلاع دقیق تر از تمامی موارد فوق، و همچنین برای انجام صفر تا صد فرایند مهاجرت تحصیلی به استرالیا با موسسه آریا تماس بگیرید. این موسسه با ارائه مشاوره های تخصصی که با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا در حال حاضر به صورت غیر حضوری و به وسیله تلفن، واتس اپ و یا اسکایپ نیز صورت می گیرد، شرایط شما برای تحصیل در استرالیا را آنالیز نموده و با توجه به شرایط منحصر به فرد هر شخص، بهترین گزینه ها را با در نظر دریافت شرایط، علایق و پیش زمینه های افراد به آن ها پیشنهاد می دهد. همچنین با توجه به این که این موسسه کننده رسمی بسیاری از دانشگاه های استرالیا می باشد، برای فرایند اپلای و همچنین درخواست ویزا می توانید تمامی مراحل کار را به کارشناسان این موسسه بسپارید. توجه داشته باشید که از آنجایی که موسسه آریا کننده رسمی بسیاری از دانشگاه های استرالیا است، از کوچکترین تغییرات، اخبار و آپدیت های دانشگاه ها به سرعت آگاه شده و آن ها را با شکا در میان خواهد گذاشت. تاکید می کنیم که بر اساس قوانین دانشگاه های استرالیا هر شخصی برای اخذ پذیرش استرالیا باید به وسیله کننده های رسمی دانشگاه های این کشور اقدام نماید.

منبع: چمدان
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2520

به "صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به استرالیا در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به استرالیا در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید