سینماهای آمریکا از ترامپ و کنگره درخواست وام کردند

به گزارش یزد بلاگ، انجمن سینماداران آمریکا از دونالد ترامپ و کنگره آمریکا درخواست کردند اقدامی فوری برای یاری اقتصادی به سینماها اتخاذ نمایند که ضربه سختی از شیوع ویروس کرونا خورده اند.

سینماهای آمریکا از ترامپ و کنگره درخواست وام کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، با گسترش شیوع ویروس کرونا و ادامه این بحران بهداشتی در سطح دنیا، مجموعه سینماهای زنجیره ای در آمریکای شمالی نیز درهای خود را به روی مخاطبان بسته اند و این تعطیلی موجب شده بسیاری کارکنان شاغل در سالن های سینمای هیچ درآمدی نداشته باشند.

انجمن ملی سینماداران آمریکا از دولت و مقامات آمریکایی درخواست نموده که وام هایی فوری را برای یاری به آنها اختصاص دهد چرا که بسیاری از سینماهای زنجیره ای باید اجاره بها و سایر هزینه های خود را پرداخت نمایند در حالی که هیچ بلیتی در سینماها فروخته نمی گردد.

هیات مدیره اجرایی انجمن سینمادران آمریکا اخیرا اجازه برداشت یک میلیون دلار از محل منابع این انجمن را صادر نموده تا به کارکنانی که به سبب تعطیلی سینماها بیکار شده اند یاری گردد.

پیش بینی شده سینماهای آمریکا با زیان 20 میلیارد دلاری به سبب شیوع ویروس کرونا در این کشور رو به رو شوند.

سینماهای AMC عظیمترین مجموعه سینمای زنجیره ای در دنیا که 634 سینما و 8043 سالن نمایش در آمریکا دارد به همراه سینماهای زنجیره ای Regal با 7206 سالن نمایش، Cinemark با 4630 سالن و Cineplex کانادا با 1695 سالن از جمله مهم ترین مجموعه های عظیم سینمایی هستند که سالن های خود را تعطیل نموده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 843

به "سینماهای آمریکا از ترامپ و کنگره درخواست وام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینماهای آمریکا از ترامپ و کنگره درخواست وام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید