سروش احمدی سومین طلایی تکواندوی ایران

به گزارش یزد بلاگ، سروش احمدی با پیروزی 10 بر 7 برابر نماینده تایلند در ملاقات پایانی بر سکوی نخست وزن 63- کیلو گرم تکواندو مردان در بازی های داخل سالن آسیا ایستاد.

سروش احمدی سومین طلایی تکواندوی ایران

به گزارش خبرنگاران، در شروع روز دوم رقابت های تکواندو بازی های داخل سالن آسیا 2017 که به میزبانی کشور ترکمنستان و با حضور 258 هوگوپوش و به مدت چهار روز برگزار می گردد، امروز(سه شنبه) در بخش مردان و در وزن 63- کیلوگرم سروش احمدی پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی جعفر دهو ماد از عراق را 24 بر 7 شکست داد.

احمدی در مرحله یک چهارم نهایی حکمت الله زاین از افغانستان را نیز با نتیجه 24 بر 9 از پیش رو برداشت و با صعود به جمع چهار نفر خاتمهی، مدال برنزش را مسجل کرد. نماینده وزن 63- کیلوگرم ایران برای صعود به فینال هوچیا هسین از چین تایپه را پیش رو داشت که در خاتمه پیروز شد با نتیجه 18 بر 4 برابر این حریف به پیروزی برسد و به فینال بازیهای داخل سالن آسیا راه یابد.

احمدی در ملاقات فینال به مصاف نوتاوی کلومپانگ از تایلند رفت و توانست با کسب پیروزی 10بر 7برابر حریفش به مدال طلای وزن 63- کیلو گرم تکواندو مردان بازی های داخل سالن آسیا دست یابد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 130

به "سروش احمدی سومین طلایی تکواندوی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروش احمدی سومین طلایی تکواندوی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید