5 جاذبه گردشگری دیدنی و به یاد ماندنی در تایلند

به گزارش یزد بلاگ، تایلند، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برتر دنیا سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا است. این کشور دارای معابد تاریخی فراوانی از جمله معابد بودایی و هندوئیستی است که به عنوان جواهرات فرهنگی شناخته می شوند. بعلاوه پارک های طبیعی زیبا، منظره ها طبیعی بکر، موزه ها، جزایر زیبای با سواحل آرام و فعالیت های آبی متنوع و جنگل های استوایی فراوان گردشگران روانه تایلند می نماید.

5 جاذبه گردشگری دیدنی و به یاد ماندنی در تایلند

در این گزارش جاذبه های جهانگردی تایلند معرفی شده است.

موزه بانکوک

یکی از برترین جاها به منظور آشنایی بیشتر و بهتر با تاریخ و فرهنگ تایلند، موزه ملی بانکوک است. این موزه یکی از بزرگ ترین موزه های تاریخی جنوب شرق آسیا محسوب می شود و بنای آن به قرن 18 میلادی برمی شود. در این موزه به خوبی فرهنگ های شرق آسیا اعم از چین و سایر کشورها به نمایش گذاشته شده است. این موزه به خودی خود جالب توجه بوده و در آن راهنمایان انگلیسی زبان برای شرح بیشتر آثار حضور فعال دارند.

جزیره کو سامویی

سامویی یکی از منطقه ها جالب توجه تایلند است و جزیره کو آن، یکی از جذابیتهای جهانگردی این کشور محسوب می شود. تقریبا هر ساله 1.5 میلیون جهانگرد به قصد بازدید از این جزیره به تایلند سفر میکنند. این جزیره دارای جاذبه های جهانگردی متنوعی بوده و از این بابت کاملا مورد توجه گردشگر ها واقع شده است. داخل این جزیره اقامتگاه های خانوادگی مالی و ارزان وجود دارد. افراد با اقامت در این اقامتگاه ها، امکان قدم زدن در سواحل شنی سفید و تماشای آبشارهای جنگلی زیبای کو سامویی را خواهند داشت.

معبد وات چالونگ

علاقه مندان معبدهای بزرگ و باشکوه، نباید بازدید از معبد وات چالونگ را از دست دهند. ساخت این معبد بودایی به اوایل قرن 19 میلادی برمی شود. این معبد در منطقه پوکت قرار گرفته و در میان تمامی معابد آن، از همه بزرگ تر و مشهورتر است. ساختمان این معبد دارای معماری جالب توجهی بوده و در آن تندیس هایی از بودا و نقاشی هایی از رویدادهای زندگی آن به کار رفته است.

تندیس بزرگ بودا

با قدم گذاشتن در پوکت، آثار هنری و معماری زیادی قابل مشاهده است که از میان آن ها تندیس بزرگ بودا بیشتر جلب توجه می نماید. این تندیس به علت غول پیکر بودن و ارتفاع 45 متری مورد توجه جهانگردان زیادی واقع شده است. این تندیس از مرمر سفید ساخته شده و برای ساخت آن از مردم یاری مالی گرفته شده است. تندیس بزرگ بودا بالای تپه ناکرد قرار گرفته است.

جزیره پانگان

یکی از جزایر مورد توجه گردشگر ها در جنوب شرق آسیا، جزیره پانگان بوده که از لحاظ هزینه، ارزان تر از جزایر دیگر است. سواحل این جزیره تمیز و بکر بوده و به همین علت جهانگردان، قدم زدن و سرگرمی در آنجا را ترجیح می دهند.

منبع: همگردی
انتشار: 1 خرداد 1403 بروزرسانی: 1 خرداد 1403 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5052

به "5 جاذبه گردشگری دیدنی و به یاد ماندنی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 جاذبه گردشگری دیدنی و به یاد ماندنی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید