سبزپوشی خودرو در روز ریزش شاخص کل

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شاخص کل بورس امروز بیش از 10 هزار واحد (0.74 درصد) ریخت و به محدوده یک میلیون و 394 هزار واحد وارد شد. این دومین بار در هفته جاری است که شاخص کل به کانال 1.3 میلیون واحدی سقوط می کند. شاخص هم وزن نیز امروز 0.41 درصد افت داشت.

سبزپوشی خودرو در روز ریزش شاخص کل

ارزش معاملات امروز بیش از 3 هزار و 441 میلیارد تومان بود. فولاد، شستا، فارس و شپدیس بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را داشتند. این در حالی است که خودرویی ها سومین روز از آذرماه را سراسر سبز به سرانجام رساندند. شستا، خبهمن، خگستر و برکت نیز پرتراکنش ترین نمادهای امروز بودند.

خودرو، شیمیایی و بازارهای مالی برترین گروه های صنعتی امروز شدند. بیشترین ارزش معامله برای خگستر، پالایش و خبهمن ثبت شد و خبهمن، خگستر و وبملت نیز بیشترین حجم معامله را داشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با افت روبرو بود و کانال 20 هزار واحد را از دست داد. شاخص کل فرابورس با بیش از 181 واحد ریزش وارد کانال 19 هزار و 967 واحد شد.

قرار بود امروز جلسه ستاد تنظیم بازار با موضوع تصمیم گیری پیرامون قیمت خودرو برگزار شود. در حالی که هیچ اطلاعاتی از زمان برگزاری این جلسه در رسانه ها منتشر نشده تا کنون اطلاعاتی نیز از نتیجه این جلسه منتشر نشده است.

به عقیده کارشناسان چنانچه قیمت خودرو آزاد شود تاثیر مثبت چشم گیری را در کلیت بازار سهام شاهد خواهیم بود. امید به این موضوع نماد خودرو را به رغم منفی بودن بازار سبز نگه داشت. حال باید دید سیاست های دولت پیرامون خودرو نجات بخش بازار خواهد بود یانه.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4683

به "سبزپوشی خودرو در روز ریزش شاخص کل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبزپوشی خودرو در روز ریزش شاخص کل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید