راک استار گیمز استودیوی سازنده Crackdown 2 را خرید

به گزارش یزد بلاگ، استودیوی بازی سازی رافین گیمز (Ruffian Games) توسط شرکت راک استار گیمز خریداری شده و از این پس به عنوان راک استار داندی (Rockstar Dundee) شناخته خواهد شد. مهم ترین ساخته استودیوی رافین گیمز شماره دوم مجموعه بازی های کرک داون است.

راک استار گیمز استودیوی سازنده Crackdown 2 را خرید

پیوستن رافین گیمز به لیست استودیوهای زیرمجموعه راک استار، موضوعی است که نه در پی اعلام رسمی راک استار یا تیک-تو، بلکه توسط هواداران کشف شده است. هفته گذشته، هواداران با آنالیز سازمان ثبت شرکت های انگلستان متوجه شدند که استودیوی رافین گیمز به راک استار داندی تغییر نام داده شده است.

یک ماه پیش هم کاربری در توییتر نام Rockstar Dundee را در وب سایت راک استار گیمز مشاهده نموده بود، اما در آن موقع اطلاعاتی از اینکه این استودیو همان رافین گیمز است، نداشتیم.

استودیوی رافین گیمز، سال گذشته در یک آگهی برای جذب نیرو اشاره نموده بود که مشغول همکاری با راک استار گیمز برای ساخت بازی های جدید هستند.

رافین گیمز به غیر از ساخت کرک داون 2 برای مایکروسافت، همچنین با آن ها در ساخت مجموعه Halo: The Masterchief Collection همکاری نموده است.

جالب ترین نکته این خبر اینجاست؛

  • شرکت بازی سازی DMA Design در شهر داندی اسکاتلند تأسیس شده بود. این استودیو جی تی ای 1 و 2 و 3 را با تهیه کنندگی راک استار گیمز ساخت.
  • سپس، راک استار گیمز استودیوی DMA Design را خرید و ضمن تغییر نام آن ها به راک استار نورث، این استودیو را به پایتخت اسکاتلند یعنی ادینبرو منتقل کرد.
  • جمعیتی از بچه های راک استار نورث، این استودیو را ترک و استودیویی به اسم Realtime Worlds تأسیس کردند. آن ها کرک داون 1 را ساختند.
  • در ادامه، جمعیتی از اعضای Realtime Worlds این استودیو را ترک کردند و رافین گیمز را تشکیل دادند. آن ها کرک داون 2 را ساختند.
  • نهایتا، راک استار استودیوی رافین گیمز را خرید و آن ها را راک استار داندی نام گذاری کرد.

تصور نکنید که راک استار استودیوی رافین گیمز را خریده تا بازی جدید بسازد؛ احتمالا تنها خروجی راک استار در نسل بعد، چیزی نباشد مگر نسخه PS5 و Xbox Series X جی تی ای 5.

منبع: thegamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2481

به "راک استار گیمز استودیوی سازنده Crackdown 2 را خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راک استار گیمز استودیوی سازنده Crackdown 2 را خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید