در آخرین روز ثبت نام داوطلبان مجلس یازدهم در قزوین چه گذشت؟

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/قزوین هفتمین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه مرکزی شهرستان های قزوین، البرز و آبیک با حضور چهره های کشوری در حال انجام است.

در آخرین روز ثبت نام داوطلبان مجلس یازدهم در قزوین چه گذشت؟

در هفتمین روز ثبت نام تا ساعت 15 ثبت نام 15 نفر نهایی شده است که سه نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری و 12 نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند، از این میان دو نفر خانم و 13 نفر آقا هستند که در میان آن ها برخی چهره های علمی و اجرایی دیده می شود.

حق گفت وشنود دارم و این تبلیغات نیست

سیدمهدی حسینی یکی از مدیران وزارت علوم و تحقیقات و فناوری که سابقه معاونت برنامه ریزی و امور سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویان را در کارنامه خود دارد، برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در قزوین ثبت نام کرد.

وی افزود: هدف من از حضور در این دوره انتخابات تثبیت این موقعیت است که بسیاری از مسائل ما در داخل کشور با نگاه درون زا و کار جهادی قابل حل است، معتقد هستم بسیاری از مسائل اگر قرار است حل شود جهت آن جهت مجلس است که ریل گذاری شده است.

این داوطلب خاطرنشان کرد: در کمتر از یک ماه آینده با دعوت از اهالی رسانه برنامه هایم را اعلام می کنم و در این دوره به عنوان اولین داوطلبی هستم که رویکردم مبتنی بر برنامه است چراکه مدیر اجرایی هستم.

حسینی بابیان اینکه این دوره به صورت مستقل شرکت کردم، اعلام کرد: معتقد هستم که در انتخابات باید به صورت معقول هزینه کنم و اهل شام و ناهار نیستم و با نگاه صرفه جویی بیشتر در حوزه فضای مجازی تبلیغات می کنم.

وی تأکید کرد: رویکرد من اقتصادی است و در حوزه مسکن معتقد هستم که اگر مجلس بتواند قانون گذاری خوبی داشته باشد مسئله مسکن قابل حل است، دو میلیون واحد مسکونی خالی داریم و اقتصادیات بر واحدهای مسکونی خالی می تواند جلوی سوداگران را بگیرد.

حسینی بیان کرد: تا سوم اسفند هستم و باید منتظر نظر مردم باشم و به نفع هیچ فردی کنار نمی روم، برخی از دوستان یک سال است که تبلیغات خود را شروع کردند من نیز تبلیغات نامحسوس ندارم و صرفاً گفت وشنود اجرا شده است، گفت وگو با شهروندان را حق خود می دانم و معتقدم این تبلیغات نیست.

به گزارش خبرنگاران، جوان ترین فرد ثبت نام کرده تا کنون 31 ساله و مسن ترین فرد 55 ساله است. هشت نفر کارمند بخش دولتی، پنج نفر استاد دانشگاه و باقی کارمند بخش خصوصی هستند.

خبر در حال تکمیل است...

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 234

به "در آخرین روز ثبت نام داوطلبان مجلس یازدهم در قزوین چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آخرین روز ثبت نام داوطلبان مجلس یازدهم در قزوین چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید