خدمات رسانی به شهروندان منطقه 22 با راه خدمت

به گزارش یزد بلاگ، طرح تحول نگهداشت شهر در غربی ترین منطقه از مرکز با هدف افزایش مقدار رضایتمندی و ارائه خدمات رسانی مطلوب به ساکنان در محله های منطقه22 اجرا می گردد.

خدمات رسانی به شهروندان منطقه 22 با راه خدمت

به گزارش خبرنگاران،وحیدرضا محمدیشهردار منطقه22 از اجرای کامل طرح راه خدمت در خیابان عطارنیشابوری در محله آبشار اطلاع داد؛ گفت: طرح راه خدمت از دیگر اقدامات خدمات رسانی به شهروندان است. در این طرح یک محور انتخاب و تمامی عوامل اجرای حوزه های گوناگون در آن مشغول به فعالیت می شوند تا به شکل اساسی راستا انتخاب شده را متحول و مسائل و معضلاتش را رفع نمایند. این طرح با نظارت معاونت خدمات شهری و شهرداران نواحی هرروز در محورهای اصلی و فرعی به شکل دقیق و اصولی در زمینه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران انجام می گردد تا رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

محمدی اضافه کرد: به همین دلیل خیابان عطار نیشابوری در محله آبشار برای انجام این طرح انتخاب و عملیات آسفالت ریزی این معبر به همت معاونت فنی و عمران شهرداری در مدت زمان کوتاهی انجام شد. بعلاوه بازپیرایی فضای سبز و رسیدگی به مبلمان شهری از سوی معاونت خدمات شهری و ایمن سازی محور و نصب تابلوهای ترافیکی هم به وسیله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه در دستور کار نهاده شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4876

به "خدمات رسانی به شهروندان منطقه 22 با راه خدمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رسانی به شهروندان منطقه 22 با راه خدمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید