رمانتیک ترین مکان ها در استان متحده آمریکا

به گزارش یزد بلاگ، در جهان مکان هایی وجود دارند که آدم را به عاشق شدن تشویق می نمایند. ممکن است باریکه زیبای نور هنگام غروب آفتاب بر معشوقتان یا صدای دلنواز ترومپت هنگام خوردن شام در وردانا (verdana) باشد. لبریز شدن از عشق چیزی است که همه ما در پیش هستیم. اگر در پی دوباره شعله ور کردن عشقتان یا مکانی زیبا برای سپری کردن ماه عسلتان می باشید این شهر های زیبا رمانتیک ترین مکان ها در آمریکا هستند که می توانید انتخاب کنید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

رمانتیک ترین مکان ها در استان متحده آمریکا

رمانتیک ترین مکان ها در آمریکا

چارلستون (charleston)، کارولینای جنوبی(south carolina)

یکی از رمانتیک ترین مکان ها در آمریکا جنوب است. به سختی می توان چیزی رمانتیک تر از زیبایی جنوب پیدا کرد. خیابان های سنگ فرش شده، کالسکه هایی که به وسیله اسب ها کشیده میشوند، و معماری غنی تاریخی چالستون را به جهان به مکانی بی بدیل تبدیل می نمایند. هتل های قدیمی و مسافرخانه های فراوان که برخی از آن ها با شومینه و اشیا عتیقه پر شده اند به جلوه شهر یاری می نمایند.قبل از اینکه برای موسیقی زنده به چارلستون گریل (Charleston grill) بروید در رستوران سیرکا 1886 (circa 1886) غذا بخورید. این رستوران که در ونتورس (wentworth) واقع شده است قبلا یک اسطبل بوده است که بعد ها به رستوران تبدیل شده است. و این روز رمانتیک بدون قدم زدن در محله فرانسوی ها تکمیل نمی شود. زیباترین شهرهای آمریکا

هونولولو (honolulu)، هاوایی (hawaii)

هاوایی برای دهه ها یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در آمریکا بوده است که گردشگران را با سواحل مجذوب نماینده و درخشش آفتابش جذب می نماید. اما دلیلی که هونولولو را مکانی ایده آل برای زوج ها تبدیل می نماید، امکانات آن است که هم تفریحات هیجانی و هم ریلکس کردن در ساحل را به طور هم زمان در اختیار شما قرار می دهد. پس فرقی نمی نماید که شما علاقه به زیپ لاین و غواصی داشته باشید یا یوگا در ساحل و آفتاب گرفتن، این جزیره برترین مکان برای گذراندن تعطیلات است. برای رمانتیک تر کردن فضا به رستوران های دریایی با نمایی زیبا از اقیانوس بروید.

پروویدنس (providence)، رود آیلند (rhode island)

این شهر کوچک و زیبا پر است از کانال ها و جوی های آب که به همراه رایحه هوس انگیزی که سرتاسر شهر را در بر گرفته است، آن را غیرقابل اجتناب می نماید. قبل از خوردن شام در نیو ریور (new river) که رستورانی در کنار رودخانه می باشد در پیاده رو های سنگ فرش شده قدم بزنید. در تابستان نمایشگاهی هنری به نام آب آتش (waterfire) برگزار می شود که فضای پایین شهر را برای پیاده روی بعد از شام کنار رودخانه بسیار رمانتیک میکند.

جورج تاون (georgtown)، واشنگتن (washington)

مرکز استان متحده آمریکا مکانی دنج پر از یادبودهای کلاسیک، موزه ها و تعداد خیلی زیادی اجای هنری در دادگاه ها می باشد! خیایان های سنگ فرش شده که با لامپ های گازی روشن شده اند، به نام رمانتیک ترین مکان ها در آمریکا به تعداد میرود. این شهر که زمانی خانه افراد معروفی نظیر توماس جفرسون (Thomas jefferson) و جان اف کندی (jhon F.kennedy) بوده است رستوران های زیادی دارد که به تازگی دوباره باز شده اند. قبل از رفتن به رستوران معروف 1789 برای صرف شام همسر خود را به دوچرخه سواری کنار یکی از کانال های آب برده و روزی رمانتیک را برای او رقم بزنید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4333

به "رمانتیک ترین مکان ها در استان متحده آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین مکان ها در استان متحده آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید