خبرنگاران برنامه افتتاح 133 طرح در دیواندره و اخبار کوتاه کردستان

به گزارش یزد بلاگ، سنندج - خبرنگاران - برنامه افتتاح 133 طرح مختلف در دهه فجر در دیواندره، افزایش 72 درصدی کشف جرایم سایبری در دهگلان و انتشار آگهی فراخوان ریاست دو هیات ورزشی کردستان، عناوین خبرهای کوتاه استان است.

خبرنگاران برنامه افتتاح 133 طرح در دیواندره و اخبار کوتاه کردستان

به گزارش خبرنگاران فرماندار شهرستان دیواندره گفت: در گرامیداشت برنامه های دهه فجر بیش از 133 برنامه مختلف و پروژه در سطح شهرستان با اعتبار بیش از 420 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

جمال ارشدی روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر گفت: باید کوشش کنیم همه برنامه های این دهه با موضوع مردم و اندیشه های انقلاب و امام را به نسل چهارم انتقال دهیم.

وی بر لزوم انتقال فرهنگ انقلاب به نسل های آینده تاکید نمود و اضافه نمود: امسال که 42 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، فرهنگ و ارزش ها و باورهای انقلاب را بیشتر به نسل های آینده و جوان منتقل نموده و مدیران شهرستان باید دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو نمایند.

وی افزود: امسال برخلاف سال های قبل برنامه های دهه فجر به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت برگزار می گردد و تمام برنامه ها با حفظ پروتکل های بهداشتی و با نظارت ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر اجرا می گردد.

فرماندار شهرستان دیواندره ، با اشاره به اینکه در گرامیداشت برنامه های دهه فجر بیش از 133 برنامه مختلف و پروژه در سطح شهرستان با اعتبار بیش از420 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید گفت: 30 برنامه به صورت شاخص و پروژه های افتتاح شده در بخش های عمرانی، کشاورزی، خدماتی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

ارشدی گفت : افتتاح پنج کیلومتر از بزرگراه در محدوده شهرستان دیواندره ، افتتاح چهار مدرسه ، گازرسانی به سه روستا و افتتاح گلخانه درشهرستان دیواندره از مهمترین طرح ها است.

وی یادآور شد: بخشداری مرکزی با 32 پروژه با اعتبار 16 میلیارد و 231 میلیون ریال، بخشداری کرفتو 15 طرح با اعتبار 10 میلیارد و 252 میلیون ریال و بخشداری سارال با 18 طرح و اعتبار 933 میلیون ریال طرح هایی است که در بخش های شهرستان به بهره برداری می رسد.

ارشدی افزود: امروز که دشمنان انقلاب علیه نظام و انقلاب اسلامی از هرگونه توطئه و نقشه های شوم و شیطانی استفاده می نمایند ، وظیفه همه ما است که در صحنه های مختلف حضوری پرشور داشته تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیده گردد.

ارشدی دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان عملکرد و خدمات نظام اعلام کرد و اضافه نمود: مسوولان از این فرصت در راستای بیان عملکرد استفاده نموده و خدمات نظام را برای مردم بازگو نمایند.

شهرستان دیواندره با جمعیت 80هزار نفری در 85 کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار گرفته است.

کشف جرایم سایبری در دهگلان 72 درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی دهگلان گفت: کشف جرایم اینترنتی در این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 72 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ یوسف درویشی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ماموران پلیس فتا در دهگلان با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی توانستند 72 درصد از پرونده های ارجاعی را کشف نمایند.

وی با بیان اینکه دستگیری متخلفان فضای مجازی دهگلان در امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 150 درصد افزایش یافته است، اضافه نمود: در آنالیز های انجام شده بیشترین تخلفات کشف شده مربوط به کلاهبرداری مجازی، نشر تصاویر شخصی در فضای مجازی، دسترسی غیرمجاز، تهدید و اخاذی بوده است.

فرمانده انتظامی دهگلان یادآور شد: دایره مشاوره کلانتری دهگلان در امسال پیروز به صلح و سازش 86 درصد پرونده های ارجاعی شده است.

سرهنگ درویشی تاکید نمود: اعتماد کردن به دوستان و نزدیکان و قرار دادن رمز اول و دوم کارت بانکی به سایر افراد از جمله زمینه های وقوع جرائم اینترنتی است.

وی گفت: خانواده ها می توانند از ظرفیت، مطالب و آموزش های سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir استفاده نموده و برای دریافت هرگونه مشاوره با کارشناسان این پلیس ارتباط برقرار نمایند.

انتشار آگهی فراخوان ریاست 2 هیات ورزشی کردستان

اداره کل ورزش و جوانان کردستان آگهی فراخوان ریاست هیات شمشیربازی، مرحله سوم ریاست هیات انجمن های ورزشی و مرحله دوم ریاست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کردستان را منتشر کرد.

در اجرای آیین نامه برگزاری مجامع انتخاباتی رییس هیات های ورزشی استان ها، اداره کل ورزش و جوانان کردستان از متقاضیان تصدی ریاست هیات های انجمن های ورزشی، ورزش های نابینایان و کم بینایان و شمشیربازی استان ثبت نام می نماید.

متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک از تاریخ هفتم بهمن ماه به مدت هفت روز کاری از ساعت هشت تا 14 و تا خاتمه وقت اداری 14 بهمن به اداره کل ورزش و جوانان استان، کارشناس امور مجامع مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3267

به "خبرنگاران برنامه افتتاح 133 طرح در دیواندره و اخبار کوتاه کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنامه افتتاح 133 طرح در دیواندره و اخبار کوتاه کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید