خبرنگاران بازرس ویژه استاندار مازندران 14 واحد صنفی متخلف را در بابل پلمب کرد

به گزارش یزد بلاگ، ساری - خبرنگاران - بازرس ویژه استاندار مازندران برای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا روز پنجشنبه پس از بازدید از نحوه اجرای مصوبه تعطیلی واحدهای صنفی بابل ، 14 واحد صنفی متخلف را با حضور مسئولان شهرستانی پلمب کرد.

خبرنگاران بازرس ویژه استاندار مازندران 14 واحد صنفی متخلف را در بابل پلمب کرد

تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری تا 15 فروردین مصوبه ستاد مقابله کرونای مازندران بر اساس مصوبه ای از ستاد ملی است که از دیروز پنجم فروردین به اجرا درآمد.

استاندار مازندران هم اوایل هفته جاری تعدادی از مدیران کل استانداری را به عنوان بازرسا ویژه خود برای نظارت بر مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا انتخاب کرد. این بازرسان همچنین آخرین شرایط بیماری کرونا و نیازهای شهرستان ها را به صورت روزانه رصد نموده و به استاندار گزارش می نمایند.

محمد محمدی تاکامی که سمت مدیرکلی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری را بر عهده دارد ، بازرس ویژه استاندار مازندران در شهرستان های بابل و بابلسر است که امروز به همراه مسئولان بابلی از بازار این شهر بازدید کرد که نتیجه آن پلمب 14 واحد صنفی در حال فعالیت با نقض مقررات ستاد مقابله با کرونا بود.

این واحدهای صنفی در روزهای گذشته علی رغم تذکرات داده شده نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی خود تعلل نموده و هشدارها را جدی نگرفتند و امروز هم به فعالیتشان ادامه دادند.

همچنین در این بازرسی ها هشت واحد صنفی متخلف اخطار گرفته و واحدهای صنفی خود را بلافاصله در حضور بازرس ویژه استاندار تعطیل کردند.

پیش از این هم نظارت بر اجرای مصوبات مقابله با کرونا در بابل وجود داشت به گونه ای که فرماندار بابل چند روز پیش به خبرنگار خبرنگاران گفته بود که در بازرسی از 770 واحد صنفی، تعداد 30 واحد صنفی نیز پلمب شد.

بر این اساس تا به امروز 44 واحد صنفی متخلف در شهرستان بابل پلمب شد و این نشانگر آن است که همچنان مسئولان شهرستان بابل و همچنین استان مازندران دغدغه ماندن در خانه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را از اولویت برنامه برای گذر از این شرایط می دانند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز دیشب از احتمال موج دوم شیوع ویروس کرونا در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: شهروندان در اجتماعات حضور نیابند و بهداشت فردی را رعایت نمایند.

در جدیدترین گزارش ارائه شده از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، تا به امروز بیش از 11 هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا از سوی مراکز درمانی این شهرستان پذیرش شدند و یک هزار و 815 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند.

شهرستان بابل دروازه ورودی کرونا به مازندران بود. نخستین بار زنگ خطر ورود کرونا به مازندران با شناسایی 2 شهروند بابلی که سفری به قم داشتند در سی ام بهمن و رسانه ای کردن آن در اول اسفند به صدا درآمد

شهرستان 531 هزار نفری بابل که دارای شش بخش و هفت شهر می باشد که سومین هفته خود را در شرایط قرمز می گذراند و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 816

به "خبرنگاران بازرس ویژه استاندار مازندران 14 واحد صنفی متخلف را در بابل پلمب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازرس ویژه استاندار مازندران 14 واحد صنفی متخلف را در بابل پلمب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید