زنان باردار نباید واکسن کرونا بزنند ، رکورد وحشتناک دیگری که در آمریکا ثبت شد

به گزارش یزد بلاگ، شمار مبتلایان به کرونا از مرز 71 میلیون و 438 هزار و 206 نفر در دنیا گذشته است.

زنان باردار نباید واکسن کرونا بزنند ، رکورد وحشتناک دیگری که در آمریکا ثبت شد

به گزارش خبرنگاران، آنچه در ادامه می آید مروری کوتاه بر آخرین اخبار ویروس کرونا در رسانه های سراسر دنیا است:

*یک واکسن ساخت بریتانیا رد شد. این واکسن که از سوی گلکسواسمیت کلاین (GSK) فراوری شده در آزمایشات کاملا مغلوب شد چرا که پاسخ ایمنی بسیار ضعیفی در برابر ویروس کرونا ایجاد نموده است. انگلیسی ها بسیار امیدوار بودند تا واکسن آکسفورد را به خاتمه برسانند و در کنار آن چند واکسن دیگر را در دست فراوری داشتند که تا الان یکی از آنها مغلوب شده است. واکسن GSK حداقل تا اواخر 2021 به بازار عرضه نخواهد شد.

*پس از اینکه در بریتانیا دو عضو کادردرمانی در پی تزریق واکسن کرونای فایزر دچار شوک شدید جسمانی شدند و به شدت تشنج کردند سرویس بهداشتی انگلیس اظهار داشت کلیه پزشکان و پرستاران موظف هستند به مدت 15 دقیقه فردی را که واکسن زده اند زیر نظر بگیرند و بعد از این زمان به او اجازه رفتن بدهند.

*با اینکه هیچ یک از آزمایشات بالینی مضر بودن واکسن کرونا را برای زنان باردار نشان نداده است اما به زنان باردار توصیه می گردد به دلیل نامشخص بودن عوارض این واکسن از زدن آن خودداری نمایند.

*بر اساس داده های دانشگاه جان هاپکینز (JHU) و پروژه پیگیری کووید (CTP) ، ایالات متحده گزارش داد که تعداد موارد جدید ابتلا کرونا، مرگ و بستری در روز آدینه رکورد زده است. در این روز بیش از 231 هزار و 775 نفر دیگر مبتلا به کرونا تشخیص داده شده اند ضمن اینکه 3 هزار و 93 نفر دیگر فوت کردند.

*کمیسیون فدرال مکزیک نیز مجوز استفاده از واکسن کرونای فایزر/بایونتک را صادر کرد.

*کره جنوبی 950 مورد ابتلا به کرونا برای امروز اظهار داشت که بیشترین میزان ابتلا در یک روز از ابتدای شیوع همه گیر در این کشور است. 22 مورد از این تعداد وارداتی است، یعنی اینکه مسافران خارجی آن را با خود به کره جنوبی آورده اند.

*استرالیا توسعه واکسن کووید19 را متوقف نموده زیرا تزریق آن در بدن داوطلبان به ایجاد آنتی بادی ایدز نیز منجر می شد و در نتیجه آزمایش ها به اشتباه افراد را مبتلا به این بیماری شناسایی می کردند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2994

به "زنان باردار نباید واکسن کرونا بزنند ، رکورد وحشتناک دیگری که در آمریکا ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنان باردار نباید واکسن کرونا بزنند ، رکورد وحشتناک دیگری که در آمریکا ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید