اجرای طرح رعایت فاصله اجتماعی تا بیستم فروردین ماه تمدید شد

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: اجرای طرح رعایت فاصله اجتماعی تا بیستم فروردین ماه تمدید شد.

اجرای طرح رعایت فاصله اجتماعی تا بیستم فروردین ماه تمدید شد

دکتر سید موسی خادمی با اعلام این خبر به برخی از مصوبات این جلسه اشاره کرد و اضافه نمود: طرح فاصله گذاری اجتماعی که در روز هشتم شروع شده بود و قرار بود تا 15 فروردین ادامه داشته باشد تا روز بیستم فروردین ماه جاری تمدید شد.

وی بر تعطیلی بازار، کنترل خروجی و ورودی شهرها، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا خاتمه بیستم تأکید و شرح داد: اگر افرادی که دارای علائم کرونا هستند و آزمایش آن ها مثبت اعلام شده ولی شرایط مناسب را برای قرنطینه خانگی ندارند و راضی نمی شوند وارد نقاهتگاه شوند، به خاطر حفظ سلامت جامعه با حکم قضایی و دستورات انتظامی به نقاهتگاه منتقل شوند.

خادمی گفت: در این جلسه همچنین تصویب شد افرادی که دارای علائم بوده و از طرف مراکز مربوطه آزمایش آن ها مثبت اعلام شده، علاوه بر اطلاع رسانی به فرد بیمار به یکی از اعضای خانواده نیز اطلاع رسانی شده و چنانچه فرد شاغل است به رئیس آن اداره اطلاع دهند تا با حضور آن شخص در محل کار تا خاتمه درمان ممانعت به عمل آید.

وی اضافه نمود: نکته دیگری که برای چندمین بار باید به اطلاع برسانیم آن است که اگر ما در روز سیزدهم و روز طبیعت رعایت نکنیم و در خانه نمانیم تمامی زحمات و سختی هایی که همه مردم متحمل شده اند بی فایده خواهد ماند.

استاندار لرستان بیان نمود: از مردم درخواست می کنم فردا را در خانه بمانند و به طبیعت نروند.

وی در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای ممانعت از حضور احتمالی برخی از افراد کم توجه، ادامه داد: تمامی بوستان ها، پارک ها و مراکز تفریحی شهری بسته شده و راستا تفرجگاه های استان مسدود شده است. همچنین دستور قطع آب، برق و همه امکانات زیربنایی صادر شده و هیچ گونه خدماتی در این اماکن ارائه نمی شود.

استاندار لرستان همچنین به خودروهایی که به این اماکن وارد می شوند هشدار داد، طبق مصوبه در صورت ورود به اماکن ممنوعه مشمول جریمه 500 هزارتومانی شده و خودروی آن ها سی روز توقیف خواهد شد.

خادمی ابراز امیدواری کرد مردم لرستان همچنان که تا به امروز به همه نکات توجه کرده و همکاری لازم را داشته اند، این چند روز هم همکاری کرده و برای حفظ سلامت عموم، به ویژه فردا را در خانه بمانند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 868

به "اجرای طرح رعایت فاصله اجتماعی تا بیستم فروردین ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح رعایت فاصله اجتماعی تا بیستم فروردین ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید