تکمیل پل خلیج فارس 300 میلیون یورو اعتبار احتیاج دارد

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد کشور گفت: برای تکمیل پل خلیج فارس 300 میلیون یورو اعتبار احتیاج است.

تکمیل پل خلیج فارس 300 میلیون یورو اعتبار احتیاج دارد

سعید محمد صبح امروز (23 دی ماه) در بازدید از پل خلیج فارس، اضافه کرد:این پروژه برای تکمیل 300 میلیون یورو احتیاج دارد که اگر در سه سال سالی 100 میلیون یورو تامین گردد ارزوی مردم محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها اگر در بودجه 1401، 100 میلیون دلار تهاتر نفت برای احداث پل خلیج فارس لحاظ گردد در سال اینده این پروژه با پیمانکار ایرانی فعال خواهد شد و ظرف 3 سال به بهره برداری خواهد رسید.

محمد تامین آب شرب پایدار را یکی دیگر از آرزوهای جزیره نشینان دانست و اضافه کرد: در صورت خرید تضمینی 20 هزار متر مکعب آب از آب شیرین کن های خصوصی جزیره این آرزو نیز محقق خواهد شد و برای اجرایی کردن این دو مطالبه به یاری نمایندگان و استاندار هرمزگان در دریافت مصوبات احتیاج داریم.

دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری صنعتی و ویژه مالی دریافت مالیات بر ارزش اضافه کرده و مالیات بر حقوق را خلاف قانون و شاکله منطقه ها آزاد دانست و گفت: در صورت اجرا نشدن معافیت های مالیاتی سرمایه های موجود در این منطقه ها به سمت کشورهای همسایه کوچ خواهد نمود.

وی ادامه داد: ما نباید با ایجاد شوک مالی سرمایه گذاران را دچار دردسر کنیم و در حال پیگیری برای لغو و تعدیل قانون مالیات بر ارزش اضافه کرده ومالیات بر حقوق در منطقه ها آزاد هستیم.

محمد تاکید نمود: هرگونه قانون مالیاتی در منطقه ها آزاد باید منطبق بر روح و قانون شکل گیری منطقه ها آزاد باشد چراکه سرمایه گذاران به امید این وعده ها به منطقه ها آزاد آمده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4711

به "تکمیل پل خلیج فارس 300 میلیون یورو اعتبار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پل خلیج فارس 300 میلیون یورو اعتبار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید