فراوری مواد ضدعفونی کننده در هنرستان های خوزستان

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/خوزستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از فراوری 6 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در یکی از هنرستان های استان اطلاع داد.

فراوری مواد ضدعفونی کننده در هنرستان های خوزستان

محمدرضا کرم نیا در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به فراوری 6 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در یکی از هنرستان های شهرستان بهبهان، اظهار کرد: استان خوزستان اولین استان در کشور بود که در هنرستان ها مواد ضدعفونی کننده فراوری کرد.

وی با بیان اینکه محصولات فراوری شده توسط معلمان و هنرجویان فراوری شدند، اضافه کرد: علاوه بر این، 3 هزار لیتر مایع دستشویی نیز فراوری شد. هنرستان هایی که در حال تهیه دستکش و مواد ضدعفونی کننده هستند در شوشتر، آبادان و بهبهان هستند. فراوری این اقلام در روزهای آینده در اهواز نیز شروع خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: فراوری مواد ضدعفونی کننده و ماسک تا زمانیکه این بحران حل گردد، ادامه خواهد داشت و همه ما در حد توان باید یاری کنیم.

کرم نیا در مورد نحوه توزیع مواد ضدعفونی کننده گفت: توزیع مواد ضدعفونی کننده فراوری شده بستگی به سفارشی است که داده می گردد اما اولویت توزیع در ادارات آموزش و پرورش استان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 649

به "فراوری مواد ضدعفونی کننده در هنرستان های خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری مواد ضدعفونی کننده در هنرستان های خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید