تصادف کامیون و اتوبوس در محدوده پل فردیس آزادراه کرج-تهران

به گزارش یزد بلاگ، رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز گفت: علت بروز تصادف که در محدوده پل فردیس آزادراه کرج-تهران اتفاق افتاده، توقف اتوبوس زیر پل فردیس برای مسافرگیری بوده است.

تصادف کامیون و اتوبوس در محدوده پل فردیس آزادراه کرج-تهران

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد بابایی اظهار کرد: سه شنبه 2 اردیبهشت گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه اتوبوس در محدوده پل فردیس آزادراه کرج-تهران به اورژانس استان البرز ارسال شد.

وی گفت: به محض اطلاع از این سانحه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند، در این حادثه صرفاً یاری راننده اتوبوس دچار آسیب سطحی و کوفتگی شده و خوشبختانه فرد دیگری مصدوم نشده بود.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز اضافه نمود: فرد مصدوم شده احتیاج به انتقال به بیمارستان نداشت و به صورت سرپایی از خدمات درمانی استفاده کرد.

این مسئول با اشاره به علت این حادثه گفت: متأسفانه از سال های قبل شاهد این هستیم که اتوبوس ها زیر پل فردیس توقف می نمایند تا بتوانند مسافر گیری داشته باشند و همین باعث بروز تصادفات می گردد.

بابایی اضافه نمود: از مردم درخواست می گردد برای سفر صرفاً به پایانه های مسافربری استان مراجعه نمایند و از شیوه سرراهی برای سوارشدن به اتوبوس استفاده ننمایند تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1091

به "تصادف کامیون و اتوبوس در محدوده پل فردیس آزادراه کرج-تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف کامیون و اتوبوس در محدوده پل فردیس آزادراه کرج-تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید