تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی

به گزارش یزد بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین از اجرای طرح تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری سطح استان در آستانه فرا رسیدن نوروز 99 اطلاع داد .

تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: به منظور آنالیز نحوه ارائه خدمات در تأسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی و پذیرایی شامل هتل ها، مهمان پذیرها، اقامتگاه های بوم گردی و خانه مسافرها، توقفگاه های بین راهی، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، واحدهای تجاری جنب عوارضی، صندلی های عرضه سوخت و... در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز طرح تشدید نظارت بر فعالیت این اماکن از 15 بهمن ماه شروع شد.

خزائلی گفت: در این بازدیدها که با هدف برطرف نواقص تجهیزاتی، بهداشتی و ایمنی توسط کارشناسان نظارت این اداره کل به صورت مستمر و با حضور نمایندگان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن، تجارت، دامپزشکی، علوم پزشکی، نیروی انتظامی، ستاد اقامه نماز، راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت پخش فرآورده های نفتی در قالب بازدید مشترک به صورت هفتگی انجام می گردد، موضوعاتی چون نحوه ارائه خدمات، نرخ اغذیه، رعایت اصول بهداشتی، کیفیت مواد غذایی، نرخ نامه های مصوب، پروانه بهره برداری و... مورد آنالیز قرار می گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در ادامه بیان نمود: مرحله دوم فعالیت گشت های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از نیمه دوم اسفند شروع و تا سرانجام تعطیلات نوروز 99 ادامه خواهد داشت که ضمن ارائه راهنماییهای لازم به کارکنان و مدیران تأسیسات گردشگری سطح استان برای برطرف نواقص و معایب موجود به وسیله تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با متخلفان برخورد قانونی می گردد.

او در سرانجام یادآور شد: بازرسین کمیته نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به گزارشات مردمی و نقدها و پیشنهادات هستند و هم استانی و گردشگران عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مراکز اقامتی و پذیرایی استان می توانند با شماره 02833685024 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 386

به "تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید