تاخیر در برگزاری نمایشگاه کتاب کودک بولونیا، هنوز فرمت نمایشگاه تعیین نیست

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، پنجاه وهشتمین دوره نمایشگاه کتاب کودک بولونیا در کشور ایتالیا در سال 2021 با چند ماه تاخیر برگزار خواهد شد که البته هنوز فرمت آن به طور دقیق معین نشده است.

تاخیر در برگزاری نمایشگاه کتاب کودک بولونیا، هنوز فرمت نمایشگاه تعیین نیست

به گفته مسئولان ایتالیایی برگزاری این نمایشگاه در ماه آوریل سال جدید میلادی لغو شده و قرار است در ماه ژوئن برگزار گردد. پیش از این نمایشگاه کتاب لندن نیز اعلام نموده بود که میخواهد نمایشگاه خود را از ماه مارس به ماه ژوئن منتقل کند.

نمایشگاه کتاب کودک بولونیا مهمترین رویداد بین المللی ادبیات حوزه کودک است که هر سال در ماه آوریل برگزار می گردد. در این نمایشگاه ناشران کتاب های کودک و شرکت های چندرسانه ای فعال در حوزه ادبیات کودک محصولات خود را ارائه می نمایند. قرار است نمایشگاه جکس توماس رئیس سابق نمایشگاه کتاب لندن به عنوان مدیر افتخاری در نمایشگاه ایتالیایی حضور داشته باشد. توماس هفت سال گذشته نمایشگاه کتاب لندن را اداره نموده است.

نمایشگاه کتاب کودک بولونیا مترجمان را نیز به قرار ملاقاتی بی نظیر با نشرهای حرفه ای کودک دعوت می نماید. حدود 1200 غرفه دار، از 75 کشور جهان و همچنین 25هزار ناشر بین المللی از سراسر جهان در سال 2019 در این نمایشگاه حضور یافتند. این نمایشگاه بیش از 20هزار متر مربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده است که طراحی ساده و آسانی جهت دسترسی بهتر دارد.

نمایشگاه کتاب بولونیا در سال 2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا و قوانین سخت گیرانه در کشور ایتالیا به صورت مجازی برگزار گردید. النا پاسولی رئیس نمایشگاه کتاب کودک بولونیا در اظهاراتی گفته است که هرچند شرایط در زمان کنونی بسیار سخت است ولی نباید فراموش کرد در این زمان آموزش بچه ها از هر زمان دیگری ضروری تر است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2857

به "تاخیر در برگزاری نمایشگاه کتاب کودک بولونیا، هنوز فرمت نمایشگاه تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر در برگزاری نمایشگاه کتاب کودک بولونیا، هنوز فرمت نمایشگاه تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید