بدحالی دانش آموزان تا به امروز فوتی نداشته است، 13000 دانش آموز مرخص و درمان شده اند

به گزارش یزد بلاگ، معاون درمان وزارت بهداشت گفت: مسمومیت دانش آموزان فوتی نداشته و 13000 دانش آموز تحت معالجه قرار گرفته و درمان شدند.

بدحالی دانش آموزان تا به امروز فوتی نداشته است، 13000 دانش آموز مرخص و درمان شده اند

به گزارش تسنیم، سعید کریمی در کنفرانس یک روزه مدیریت و برخورد با آسیب های شیمیایی که به وسیله معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی امروز در محل این سازمان برگزار گردید با اشاره به این که در خصوص وقایع اخیر آن چه مهم است مدیریت مراجعه کنندگان به مراکز درمانی است، اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز فوتی در بین دانش آموزانی که در اثر مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه نموده یا اورژانس بر بالین آن ها رفته است، نداشتیم.

وی با اشاره به این که بعلاوه مریض بدحالی که احتیاج به بستری طولانی مدت داشته باشد در بین مراجعین حوادث اخیر نداشته ایم، اضافه نمود: آموزش به مدیران مدارس و بعلاوه والدین دانش آموزان در حال اجرا است تا بتوانند مدیریت صحنه را در این حوادث به خوبی انجام دهند.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به این که مباحث روحی و روانی و اضطراب بخش عمده این حوادث را در بردارد، گفت: نزدیک به 1000 نفر از دانش آموزان در همان مدرسه تریاژ شده و با درمان در محل مرخص شده اند و مدیریت اورژانس و صحنه بسیار مهم است.

وی با اشاره به دستورالعمل هایی که در زمینه موارد قبل و بعد از حادثه از سوی وزارت بهداشت صادر شده است، گفت: جامعه پزشکی نسبت به مطالعه این دستورالعمل ها اهتمام ورزیده و طبق آمار از 13 هزار دانش آموزی که به مراکز درمانی مراجعه نموده یا اورژانس بر بالین آن ها رفته است، همگی مرخص شده و تا روز گذشته تنها 100 نفر در بیمارستان حضور داشتند که با انجام اقدامات لازم زیر 9 ساعت مرخص می شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4965

به "بدحالی دانش آموزان تا به امروز فوتی نداشته است، 13000 دانش آموز مرخص و درمان شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدحالی دانش آموزان تا به امروز فوتی نداشته است، 13000 دانش آموز مرخص و درمان شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید