ببینید ، دوچرخه های اشتراکی به شهر برمی گردند

به گزارش یزد بلاگ، دوچرخه های اشتراکی مدتی است در سطح شهر فعالیت ندارند. مجموعه قبلی قراردادش تمام شده و شهرداری در پی شرکت نو است تا دوباره دوچرخه های اشتراکی به شهر بازگردند.

ببینید ، دوچرخه های اشتراکی به شهر برمی گردند

به گزارش خبرنگاران، مجتبی شفیعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران می گوید: ما ممنوعیتی برای ارائه خدمت از طرف مجموعه قبلی نداشتیم و این شرکت، خود تصمیم گرفت تا دوچرخه ها را جمع آوری کند.

شفیعی می گوید: فراخوانی ارائه شد و بر این اساس یک شرکت در مراحل حقوقی عقد قرارداد و رایزنی در رابطه با قیمت هاست. اولویت ما این است که شرکت های دیگر سرمایه گذار هم وارد شوند، اما فعلا یک شرکت به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

به گفته وی، اگر روی قیمت توافق گردد، حداکثر تا یک ماه آینده شاهد فعالیت دوباره دوچرخه ها خواهیم بود. شهرداری در شیوه قبلی از شرکت ها اشتراک می خرید و با آنها تبلیغات محیطی ارائه می کرد، چرا که پول دریافتی شرکت از مشتری ها، کمتر از هزینه های تمام شده آنها بود. در شیوه تازه قرار است که شهرداری تفاوت هزینه تمام شده تا عدد پرداختی مردم را بر اساس تعداد جابجایی اجرا شده پرداخت کند.

شفیعی می گوید: در این طرح، هزینه برای مردم به کمتر از نصف می رسد ما در حال رایزنی در رابطه با همین اعداد و ارقام هستیم تا بتوانیم هزینه مردم را کمتر و بخش اعظم هزینه ها را به وسیله شهرداری جبران کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4899

به "ببینید ، دوچرخه های اشتراکی به شهر برمی گردند" امتیاز دهید

2 کاربر به "ببینید ، دوچرخه های اشتراکی به شهر برمی گردند" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، دوچرخه های اشتراکی به شهر برمی گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید