بازار رسولی زاهدان تعطیل شد

به گزارش یزد بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: بازار رسولی زاهدان به منظور پیشگیری و انتقال ویروس کرونا تعطیل شد.

بازار رسولی زاهدان تعطیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی اظهار کرد: بازار رسولی زاهدان که به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز جمعیتی در ایام نوروز گردشگران زیادی را جذب می کند، به منظور پیشگیری از گسترش و انتقال ویروس کرونا تعطیل شد.

او گفت: بیشتر کاسبان این بازار به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی مغازه ها و فروشگاه هایشان کردند و امروز نیز به طور کلی طبق اعلام ستاد پیشگیری از کرونا، همه مجتمع های خرید، واحدهای فروش محصولات دسته دوم و دکه های این بازار تعطیل شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان افزود: بازارچه های صنایع دستی سطح استان، بوتیک بزرگ سلمان زاده زاهدان، بازارهای روز از جمله دوشنبه بازار و جمعه بازار زاهدان نیز تعطیل شدند.

چهارراه رسولی بزرگترین مرکز تجاری زاهدان و یکی از قدیمی ترین بازارهای این شهرستان است که سالانه مسافران بسیاری را بویژه در ایام نوروز از اقصی نقاط کشور جذب می کند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 663

به "بازار رسولی زاهدان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار رسولی زاهدان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید