لکسوس IS 500 F Sport Performance معرفی گشت

به گزارش یزد بلاگ، شرکت لکسوس مشخصات کامل سدان لکسوس IS 500 F Sport Performance مدل 2022 خود را گفت. به عقیده بسیاری از کارشناسان این لکسوس جزء بهترین های این کلاس در رده محصولات اسپرت خواهد بود.

لکسوس IS 500 F Sport Performance معرفی گشت

در نمای ظاهری همچنان زبان طراحی محبوب کمپانی ژاپنی را مشاهده می کنیم. چراغ های اصلی جلو به سبک سامورایی و جلوپنچره وسیع در هماهنگی با خطوط روی درپوش موتور مجموعه بسیار جذابی را شکل داده است. چهره خودرو به خاطر خطوط برآمده روی کاپوت و گلگیرهای عریض تر، خشن تر از قبل شده است. درضمن رینگ های Enkei با طرح 10 پره را هم نباید از نظر دور داشت. همچون مدل های RC F و IS F، دو خروجی اگزوز در دو سوی سپر عقب نصب شده است.

لکسوس IS 500 F Sport Performance از نمای روبه رو

نمای جانبی لکسوس IS 500 F Sport Performance

قبلی 1 از 2 بعدی

درحالی که موتورهای حجیم رفته رفته جای خود را به پیشرانه های کم حجم توربو یا هیبریدی می دهند، این شرکت تصمیم گرفته لکسوس IS 500 F Sport Performance را به یک موتور 5 لیتری V8 تنفس طبیعی مجهز کند. این موتور توانایی تولید 472 اسب بخار قدرت در دور 7,100 و 535 نیوتن متر گشتاور در دور 4,800 را دارد.

مجموعه پیشرانه با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود که نیرو را به محور عقب انتقال می دهد. خودرو طی 4.4 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می رسد. این رقم در مقایسه با مدل پایه از ب ام و M3 برابر با 0.4 ثانیه و در مقایسه با RC F، دو دهم ثانیه بیشتر است. بیشینه سرعت این خودرو برابر با 265 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

جایگاه عقب لکسوس IS 500 F Sport Performance

دسته دنده لکسوس IS 500 F Sport Performance

نمای داخلی لکسوس IS 500 F Sport Performance

قبلی 1 از 3 بعدی

وزن خالص این خودرو برابر با 1765 کیلوگرم است. در این سدان اسپرت ژاپنی، از دیفرانسیل لغزش محدود Torsen و پکیج استاندارد داینامیک هندلینگ نیز استفاده شده است. بهره گیری از این پکیج به معنای آن است که رفتار سیستم تعلیق تطبیق پذیر و فرمان به صورت خطی تغییر پیدا می کند.

هرچند این لکسوس جزء زیباترین های بازار نیست، اما از نظر طراحی داخل کابین می توان آن را در گروه با کیفیت ترین ها قرار داد. جایگاه های اسپرت در همان تماس اول نظر مخاطب را جلب می کند. از دیگر تغییرات این خودرو می توان به فرمان مجهز به سیستم گرمایشی و پدال هایی با ظاهر متفاوت اشاره کرد. حتی پنل دیجیتالی هم تغییر کرده است. سیستم سرگرمی ـ اطلاعات نو، یکی از مثبت ترین ویژگی های داخل کابین این سدان است

ازجمله امکانات کابین می توان به نورپردازی هوشمند، استارت دکمه ای، نمایشگر 8 اینچی لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی در تریم پایه و 10.3 اینچی در حالت آپشن، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، نرم افزار اختصاصی لکسوس و ریموت استارت، هات اسپات، پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و هی گوگل، سیستم صوتی 1800 وات با 17 اسپیکر، مونوروف الکتریکی و … اشاره کرد.

نمای پشتی لکسوس IS 500 F Sport Performance

نمای پشتی لکسوس IS 500 F Sport Performance

نمای پشتی لکسوس IS 500 F Sport Performance

قبلی 1 از 3 بعدی

تکنولوژی ها و ویژگی های پیشرفته ای از قبیل سیستم تشخیص عابر پیاده، دستیار اضطراری فرمان، سیستم کروز کنترل انطباقی و … همگی به افزایش ایمنی و داشتن سفر و تجربه ای بی خطر کمک می کنند.

قیمت پایه این خودرو 57500 دلار در بازار آمریکا و در نمونه ای که تصاویر آن را مشاهده کردید، باتوجه به آپشن های آن 62075 دلار است.

آگهی های خرید و فروش خودرو لکسوس

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4849

به "لکسوس IS 500 F Sport Performance معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لکسوس IS 500 F Sport Performance معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید