افزایش قیمت در هیچ رقم از میوه های داخلی نداریم

به گزارش یزد بلاگ، رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان گفت: با ثبات قیمت میوه در هیچ رقم از میوه های داخلی افزایش قیمت نخواهیم داشت.

افزایش قیمت در هیچ رقم از میوه های داخلی نداریم

به گزارش خبرنگاران از همدان ، رضا البرزی، رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان گفت: برای شب یلدا از لحاظ میزان میوه هیچ کمبود و مسئله ای در استان وجود ندارد و به میزان کافی میوه لازم ذخیره شده است و قابل عرضه در میادین و بازار های داخل شهر خواهد بود.

او با بیان اینکه متاسفانه میزان خرید میوه مردم شهر همدان به نصف رسیده و در میادین بار میوه خیلی کم در حال خرید و فروش است، اضافه کرد: با کم شدن خرید و فروش میوه در میادین میوه و زود خراب شدن میوه و تره بار انتظار بر آن بود که میزان قیمت میوه پایین تر بیاید.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان ادامه داد: قیمت میوه ثبات پیدا نموده و افزایش قیمت در هیچ رقم از میوه های داخلی نداریم مگر در میوه های خارجی مانند موز و نارگیل که با دلار وارد کشور می شوند نوسان قیمت وجود داشته باشد.

البرزی در رابطه با گوجه فرنگی مطرح کرد: در حال حاضر از منطقه ها گرمسیر کشور از جمله بوشهر گوجه در حال وارد شدن به استان همدان است و انتظار می رود در هفته آینده قیمت گوجه فرنگی در سطح بازار استان کاهش یابد.

او در ادامه با بیان اینکه در ایام شب یلدا شاهد عرضه میوه زیادی در بازار خواهیم بود و در این زمینه کمبودی نداریم یاد آور شد: با توجه به معین روز به روز قیمت میوه، نرخ میوه شب یلدا نیز در همان روز معین خواهد شد ضمن اینکه ممکن است به دلیل تقاضای بیشتر میوه درشب یلدا تا حدود اندکی با افزایش قیمت میوه روبرو شویم که البته چندان چشمگیر نخواهد بود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان بعلاوه با اشاره به اینکه برای هندوانه شب یلدا در حال حاضر هندوانه های کاشته شده میناب آماده عرضه به بازار است، گفت: در بحث هندوانه و انار شب یلدا هم هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد و میوه مورد احتیاج وارد استان خواهد شد و قیمت های با ثباتی در ایام و روز های پایانی ماه در بازار حاکم خواهد بود.

البرزی تاکید نمود: از شهروندان درخواست داریم خرید شب یلدا خود را به روز های پایانی موکول نکنند و در دو و یا سه روز به جای مانده به شب یلدا به تدریج خرید مورد احتیاج خود را انجام دهند تا با این منوال بازار شلوغ نشود و از نظر بهداشتی با مشکل روبرو نشویم ضمن اینکه در صورتی که تقاضا بر عرضه پیشی بگیرد این امر بازار را با افزایش قیمت روبرو خواهد نمود.

منبع: ایسنا

ب

خبرنگاران همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4776

به "افزایش قیمت در هیچ رقم از میوه های داخلی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت در هیچ رقم از میوه های داخلی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید