اعزام مشمولان به مراکز نیرو های مسلح انجام می گردد

به گزارش یزد بلاگ، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: اعزام مشمولان به مراکز آموزش نیرو های مسلح لغو نشده است و برابر روال گذشته برگزار می گردد.

اعزام مشمولان به مراکز نیرو های مسلح انجام می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار تقی مهری گفت: با توجه به احتیاج نیروهای مسلح به تامین نیروی انسانی لازم برای تامین امنیت کشور و همچنین احتیاج به نیروهای متخصص رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی، برای حضور در مراکز درمانی نیروهای مسلح و مبارزه با بیماری منحوس کرونا، برابر تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح، مقرر شد اعزام مشمولان با رعایت کلیه نکات و توصیه های پزشکی و پروتکل های بهداشتی مصوب در تمامی مراحل از جمله اعزام از مراکز وظیفه عمومی کشور تا مراکز آموزش یا محل های به کار گیری انجام و مشمولان در زمان های تعیین شده فراخوان و اعزام شوند.

وی اضافه نمود: همانگونه که در اطلاعیه اعزام به خدمت مشمولان منتشر شده است، از ابتدای اردیبهشت ماه اعزام مشمولان در تاریخ های یکم و سوم هر ماه صورت می پذیرد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید نمود: اعزام اول و سوم اردیبهشت ماه 99 ، اولین اعزام مشمولان در سال جدید است و اعزام به خدمت تمامی مشمولان در این ماه حتمی و قطعی است و مشمولانی که در موعدهای تعیین شده حضور نیابند، غایب محسوب شده و مشمول محدودیت های قانونی ذکر شده در ماده 10 و 58 قانون خواهند شد.

لازم به ذکر است، متقاضیان در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1033

به "اعزام مشمولان به مراکز نیرو های مسلح انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام مشمولان به مراکز نیرو های مسلح انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید