خبرنگاران بهره برداری از 71 طرح مسکن مددجویی در کازرون

به گزارش یزد بلاگ، شیراز-خبرنگاران- 71 طرح مسکن شامل، ساخت، خرید و تعمیر واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کازرون به بهره برداری رسید.

خبرنگاران بهره برداری از 71 طرح مسکن مددجویی در کازرون

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، عصر شنبه در آیین نمادین بهره برداری از یکی از این طرح ها گفت: برای اجرای این طرح ها افزون بر 17 میلیارد ریال از محل یاری های خیران، نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی و همچنین کمیته امداد استان فارس، هزینه شده است.

علی مظفری، با قدردانی از همت خیران شهرستان کازرون بیان داشت: امیدواریم که این یاری های خداپسندانه همچنان ادامه داشته باشد تا در سال 1400 هیچکدام از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان بدون مسکن نباشند.

توزیع 115 دستگاه تبلت و تلفن همراه بین مددجویان دانش آمو زیر پوشش کمیته امداد کازرون

رییس کمیته امداد شهرستان کازرون هم در این آیین گفت: به سبب شیوع بیماری کرونا و با توجه به اهمیت آموزش دانش آموزان در فضای مجازی، براساس آنالیز های صورت گرفته در مرحله نخست، 115 نفر از دانش آموزان که نیازمند استفاده از تبلت و تلفن همراه برای استفاده اموزشی بودند، شناسایی شدند

بیژن سهرابی اضافه نمود: چهار میلیارد ریال برای خرید و تهیه این 115 تبلت و تلفن همراه هزینه شده است که از این میزان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آن را خیران و مابقی را کمیته امداد این شهرستان تامین نموده است.

وی ادامه داد: هم اینک 600 دانش آموز از حمایت های کمیته امداد شهرستان کازرون برخوردار هستند.

شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3370

به "خبرنگاران بهره برداری از 71 طرح مسکن مددجویی در کازرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره برداری از 71 طرح مسکن مددجویی در کازرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید