از آرارات غافل نشوید!

به گزارش یزد بلاگ، محله آرارات، از آن محله هایی است که هر کسی که در فکر خرید آپارتمان با بودجه مناسب باشد، حداقل یک بار باید سری به آن بزند و از نزدیک با آن روبرو شود.

از آرارات غافل نشوید!

محله آرارات، از آن محله هایی است که هر کسی که در فکر خرید آپارتمان با بودجه مناسب باشد، حداقل یک بار باید سری به آن بزند و از نزدیک با آن روبرو شود. ساکنانش آن را بهشت تهران می خوانند، به دلیل آب و هوای بهشتی و وجود پارکهای بسیار. آرارات واقع در منطقه 3، یکی از اصلی ترین و بهترین محله های میدان ونک جهت سکونت است و مساحت آن حدود 12 درصد مساحت این منطقه را شامل می شود. فاصله کم آن تا میدان ونک و ایستگاه تاکسی ها یا بی آرتی های خیابان ولیعصر مزید بر علت برای کسانی است که با وسیله نقلیه عمومی رفت و آمد می کنند. علاوه بر همه این ها، آرارات یکی از ایمن ترین خیابان های تهران به حساب می آید و علت آن وجود 12 سفارتخانه و ایستگاه های پلیسی است که در این منطقه واقع شده است. خرید آپارتمان در آرارات این شانس را به شما می دهد تا در یکی از مرفه ترین و آرام ترین محله های پایتخت سکونتی دلنشین داشته باشید.

محله آرارات گرچه حدود 25 هزار نفر جمعیت ساکن دارد، اما تراکم کوچه ها به گونه ای است که جمعیت این منطقه به چشم نیاید. همچنین دسترسی راحت به بزرگراه های اصلی تهران مانند چمران، همت و کردستان به شما امکان تردد سریع در پایتخت را می دهد. با وجود اینکه موقعیت این منطقه تلفیقی از کاربری تجاری و مسکونی است، بافت اداری آن به هیچ عنوان موجب مزاحمت ساکنین محله نمی شود.

از نقاط ضعف محله آرارات، می توان به نبود سینمای بزرگی در این خیابان اشاره کرد. با توجه به اینکه محله آرارات یکی از محله های اصیل و وسیع پایتخت به شمار می رود، انتظار می رود این محدوده سینمای مجزایی داشته باشد. شهرداری تهران سال گذشته قول احداث سینما و مهیا کردن فضایی برای آن را داده است که تا به امروز فعلا خبر جدیدی در دست نیست. البته نزدیکی به سینما پردیس ملت تا حدی این کمبود را رفع کرده است.

قیمت های خانه در آرارات

آرارات، با توجه به موقعیت محله ای و منطقه ای از خیابان های نسبتا گران تهران به شمار می رود. جهت اطلاع از قیمت های خرید آپارتمان در آرارات می توانید سری به سایت خرید و فروش آنلاین دیوار بزنید و از آخرین قیمت های به روز شده مطلع شوید. اگر به دنبال واحدی نقلی و در عین حال نوساز هستید، یک آپارتمان 67 متری دو خواب واقع در خیابان شیخ بهایی شمالی به قیمت توافقی به فروش می رسد. البته معنی نوساز بودن این خانه این است که این آپارتمان دارای سه سال سن ساخت است اما تا به حال کلید نخورده. همچنین یک آپارتمان 74 متری نوساز واقع در همین خیابان(شیخ بهایی شمالی) 830 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. اما اگر آپارتمانی با متراژ بالاتر اما سال ساخت کمتر می خواهید، در سایت دیوار یک آپارتمان 203 متری قدیمی اما بازسازی شده به قیمت 2 میلیارد و 500 هزار تومان به فروش می رسد. این واحد دارای سه پارکینگ، سه اتاق خواب و انباری و در طبقه اول ساختمانی 4 طبقه واقع شده است.

یکی دیگر از مزیت های خرید آپارتمان در آرارات، مجهز بودن بسیاری از ساختمان های آن به سونا و جکوزی است، از سوی دیگر خانه هایی که سونا و جکوزی دارند، نسبت به دیگر مناطق پایتخت قیمت به صرفه تری دارند. به عنوان مثال یک واحد آپارتمان 145 متری فول امکانات به همراه سونا و جکوزی در سایت دیوار تنها یک میلیارد و 500 هزار تومان آگهی شده است. این در حالی است که اگر در خیابان پارک وی و محدوده آن به دنبال خانه ای این چنینی باشید، باید بودجه ای بالاتر از 3 میلیارد تومان داشته باشید.

منبع : ویرلن

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط خبرنگاران تأیید و یا رد نمی شود.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1124

به "از آرارات غافل نشوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آرارات غافل نشوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید