MG خودروی برقی می سازد؛ توسعه سبد محصولات برند چینی-انگلیسی

به گزارش یزد بلاگ، نسخه جدید MG 5 یک تیپ الکتریکی نیز خواهد داشت، بدین ترتیب این خودرو به سومین محصول تمام برقی MG پس از ZS EV و HS PHEV تبدیل خواهد شد. این خودرو در بازار انگلستان به فروش خواهد رسید.

MG خودروی برقی می سازد؛ توسعه سبد محصولات برند چینی-انگلیسی

MG 5 الکتریکی در اواخر امسال میلادی به طور رسمی معرفی خواهد شد تا نقش یک خودرو برقی مقرون به صرفه را در سبد محصولات MG بازی کند. توسعه پرشتاب محصولات برقی موجب ارتقای وجهه MG در مقابل دیگر خودروسازان خواهد شد.

دانیل گرگوریوز، رئیس فروش و بازاریابی برند MG این خودرو را یک مدل بی نظیر دانسته که انتظار می رود در بازار به موفقیت های چشمگیری دست یابد. MG امیدوار است از این خودرو در ناوگان تجاری شرکت های مختلف استفاده گردد.

مدتی است که پس از سرانجام قرنطینه در انگلستان، MG نمایندگی های خود را بازگشایی نموده و در حال تحویل خودروهای سفارش داده شده است. این شرکت از همین الان مشتریان خود را دعوت می نماید تا برای خرید خودروهای جدید MG ثبت نام نمایند.

خودروهای خریداری شده در سه ماهه چهارم سال 2020 میلادی به مشتریان تحویل داده خواهند شد. علاوه بر عرضه MG 5 الکتریکی، امسال شاهد عرضه شاسی بلند MG HS پلاگین هیبریدی نیز خواهیم بود.

برنامه های MG برای رقابت با بزرگان

اگر خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی MG به خوبی فروش بروند، برنامه MG عرضه محصولی در سگمنت خودرو الکتریکی اسپرت است. این خودرو یک سدان چهارنفره بوده که در نمایشگاه شانگهای 2017 رونمایی شده است.

مدل مفهومی MG E-Motion که در نمایشگاه شانگهای 2017 رونمایی شد، مجهز به موتورهای دوقلوی الکتریکی است و شتاب صفر تا صد سه ثانیه ای دارد. هدف MG از عرضه این خودرو، رقابت با خودروهای جگوار یا پورشه است.

بنابر گفته های گرگوریوز، در صورت موفقیت محصولات الکتریکی و پلاگین هیبریدی فراوری انبوه این شرکت نظیر MG 5، برند چینی-انگلیسی امیدوار می گردد تا بتواند محصول پرچم دار و اسپرت خود را به بازار عرضه کند.

سدان انگلیسی با پیشینه چینی

با این وجود نمی توان MG 5 را محصولی کاملا جدید دانست. این خودرو نسخه تجدید شده رووی Ei5 است که در چین تحت برند سایک موتور مالک MG عرضه می گردد. این خودرو در سال 2018 وارد بازار شده است.

رووی Ei5 به یک باتری 52.5 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی 114 اسب بخاری مجهز است که مطابق چرخه NEDC، بردی برابر با 412 کیلومتر و حداکثر سرعتی برابر با 147 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

مطابق اخبار رسمی منتشر شده، MG 5 مشترکات زیادی با رووی Ei5 دارد اما مطابق چرخه WLTP آزمایش شده، از این رو برد آن حدود 338 کیلومتر برآورد می گردد. علاوه برآن قدرت MG 5 به 140 اسب بخار افزایش یافته است؛ قدرتی برابر با MG ZS الکتریکی.

ابعاد و اندازه های رووی Ei5 به ترتیب برابرند با 4.54 متر طول، 1.82 متر عرض و 1.54 متر ارتفاع. این خودرو حدود ده سانتی متر از مشابه آمریکایی خود یعنی فورد فوکوس کوتاه تر است، با این حال فاصله بین دومحور آن تنها 43 میلی متر کوتاه تر بوده و 2.67 متر است.

انتظار می رود تجهیزات رفاهی MG 5 الکتریکی در سطحی مشابه با MG ZS و MG HS باشد. قیمت رووی Ei5 در چین حدود 15 هزار پوند است اما MG 5 از پیشرانه و امکانات بهتری برخوردار است و برند معتبرتری نیز دارد.

به همین دلیل برآورد می گردد MG 5 در انگلستان با قیمتی معادل 25 هزار پوند به فروش برسد. همان قیمتی که MG ZS اکنون در آن محدوده به بازار عرضه می گردد.

منبع: AUTOCAR

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2013

به "MG خودروی برقی می سازد؛ توسعه سبد محصولات برند چینی-انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "MG خودروی برقی می سازد؛ توسعه سبد محصولات برند چینی-انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید