10 شخصیت که باید در انیمیشن برادران سوپر ماریو حضور داشته باشند

به گزارش یزد بلاگ، انیمیشن فیلم برادران سوپر ماریو ماه آوریل سال 2023 در ایالات متحده اکران خواهد شد و بخشی از بازیگران این فیلم هم تعیین شده اند. قرار است در این فیلم کریس پرت در نقش ماریو، آنا تیلور جوی در نقش هلو و کیگان مایکل کی در نقش وزغ به ایفای نقش بپردازند. در حالی که تعداد معدودی از شخصیت های سوپر ماریو و بازیگرانی که قرار است به ایفای نقش شان بپردازند معرفی شده اند، اما قطعا تعداد کاراکترهای این فیلم بیشتر خواهند بود و این موضوع بارها تایید شده است.

10 شخصیت که باید در انیمیشن برادران سوپر ماریو حضور داشته باشند

در واقع شخصیت های بسیار زیادی وجود دارند که اگر فرصت به آن ها داده گردد، می توانند در انیمیشن بعدی سوپر ماریو روی پرده سینما ظاهر شوند و مخاطبان را به وجد بیاورند. اولین تیزر انیمیشن فیلم برادران سوپر ماریو منتشر شده است. این تیزر به مخاطبان تصوری کلی از این فیلم می دهد و اکنون مخاطبان می دانند باید از این اثر چه انتظاراتی داشته باشند. با این حال، خیلی از شخصیت های فیلم برادران سوپر ماریو همچنان مانند یک راز به جای مانده اند. در این شرایط، بسیاری از مخاطبان به خیال پردازی در رابطه با این موضوع پرداخته اند که کدام شخصیت ها ممکن است در این انیمیشن ظاهر شوند.

1. پائولین

پائولین به کرات در بازی های ماریو حضور داشته است. در واقع او یکی از شخصیت های اصلی است که در سال 1981 به این مجموعه پیوست. نام اصلی پائولین لیدی و نام ماریو جامپمن بود. در حالی که او در ابتدا چندان نقش پررنگی را در بازی ها بر عهده نداشت، اما جدیدا بیشتر و بیشتر در این مجموعه بازی ها حضور دارد.

2. یوشی

اعضای گونه یوشی در بازی های مختلف به ماریو و لوئیجی یاری نموده اند و ما شاهد حضور آن ها در بازی های مختلف بوده ایم؛ بنابراین یوشی به عنوان یکی از شناخته شده ترین گونه های این مجموعه، به احتمال زیاد در فیلم برادران سوپر ماریو هم حضور خواهد داشت زیرا این کاراکتر به عنوان یک شخصیت شناخته شده، پتانسیل بالایی برای طرح یک داستان خوب دارد.

اگر قرار باشد که یوشی در این فیلم گنجانده گردد، می توان شاهد چندین نوع از آن ها بود و یا شاید یک شخصیت با این نام در فیلم حضور پیدا کند. با همه این ها، شاید هواداران دوست نداشته باشند این موجود دایناسور مانند را در کنار ماریوها و دوستانشان ببینند.

3. واریو و والویگی

از زمانی که واریو و والویگی به این مجموعه بازی ها اضافه شدند همواره هواداران خاص خودشان را داشتند بنابراین آن ها در طول این سال ها در بسیاری از بازی های ماریو و اسپین آف های مختلف ظاهر شده اند. میم های فوق العاده خنده دار واریو ثابت می نمایند که این شخصیت می تواند به جنبه کمدی داستان یاری کند و در کنار والویگی فیلم برادران سوپر ماریو را به فیلمی به یاد ماندنی تبدیل کند.

با توجه به اینکه صداپیشگی واریو و والویگی را چارلز مارتینت بر عهده دارد، ممکن است این شانس وجود داشته باشد که این شخصیت ها با حضور افتخاری او ظاهر شوند. در هر صورت، این زوج می توانند رقبای بزرگی برای ماریو و متحدانش باشند.

4. توادت

توادت در ابتدا در ماریو کارت، شریک تود بود، اما بعدها به یکی از محبوب ترین شخصیت های سوپر ماریو تبدیل شد و توانست هواداران زیادی پیدا کند.

البته او مشهورترین شخصیت این مجموعه نیست، اما در طول سال های متمادی، در بازی های زیادی حضور داشته و حضور مکرر او در بازی های ماریو می تواند باعث گردد که دست اندرکاران فیلم، او را هم در فیلم برادران سوپر ماریو بگنجانند.

5. کینگ بو

با توجه به اینکه هنوز جزئیات داستان فیلم برادران سوپر ماریو تعیین نشده، نمی توان با قطعیت گفت که باوزر تنها شرور این فیلم خواهد بود. در واقع اگر دست اندر کاران فیلم بخواهند چند شرور را در این فیلم جای دهند قطعا کینگ بو یکی از برترین گزینه هاست.

او شرور اصلی مجموعه عمارت لوئیجی است و در چندین مجموعه دیگر ماریو هم حضور داشته است. از آنجایی که کینگ بو به کرات در بازی های لوئیجی حضور داشته، می تواند باعث گردد که نقش پررنگ تری به لوئیجی در این فیلم داده گردد. زیرا لوئیجی معمولا چندان نقش پررنگی در داستان های ماریو ندارد، اما حضور یکی از دشمنان اصلی او می تواند کاری کند که او حداقل در این داستان جزو قهرمان های اصلی باشد.

6. رزالینا

اگرچه رزالینا برخلاف سایر کاراکترهای مجموعه سوپر ماریو که در بالا به آن ها اشاره شد به تازگی به این مجموعه اضافه شده، اما خیلی زود توانست به یکی از محبوب ترین شخصیت ها تبدیل گردد. او برای اولین بار در سال 2007 در سوپر ماریو گلکسی ظاهر شد که یکی از جالب ترین داستان های ماریو را روایت می نماید. از آن موقع تا کنون، او در چندین مجموعه دیگر هم ظاهر شده و حتی یکی از برترین شخصیت های ماریو کارت به شمار میرود.

به احتمال زیاد فیلم برادران سوپر ماریو بر اساس شخصیت های کلاسیک این سری بازی ها ساخته شده و همین امر هم باعث می گردد که فکر کنیم احتمالا رزالینا در آن حضور نخواهد داشت هر چند قطعا مخاطبان از تماشای او بر روی پرده سینما به وجد خواهند آمد و حضور او می تواند داستان برادران سوپر ماریو را به کهکشان ها بکشاند که در نوع خود شگفت انگیز خواهد بود.

7. لاکیتوس

لاکیتوس به عنوان یکی از گونه های موجود در بازی سوپر ماریو مدت طولانی است که در این فرنچایز حضور دارد. این گونه معمولا نقش دشمن سوپر ماریو را بر عهده دارد و نه تنها در هر مرحله پیشرفته تر می گردد بلکه تخم های خاردار خود را به سمت بازیکنان پرتاب می نماید.

با این وجود، این گونه معمولا به شکل دیگری هم ظاهر می شوند، مثلا آن ها در سری ماریو کارت، نقش داورانی را بر عهده داشتند که در صورت سقوط بازیکنان به آن ها یاری می کردند و در ادیسه سوپر ماریو هم نقش کاراکترهایی را بر عهده داشتند که جزو دشمنان ماریو نبودند.

8. دیزی

دیزی به عنوان یکی دیگر از شخصیت های اصلی سری ماریو که برای اولین بار در سال 1989 در سوپر ماریو لند ظاهر شد، مطمئنا یکی از برترین کاندیداها برای حضور در فیلم برادران سوپر ماریو خواهد بود. او با هلو و لوئیجی رابطه صمیمانه ای دارد، در واقع هلو دوستش است و لوئیچی را هم عاشقانه دوست دارد بنابراین قطعا در کنار شخصیت های اصلی حضور خواهد داشت و به آن ها در راهشان یاری خواهد نمود.

دیزی در بازی های سوپر ماریو هم به کرات حضور داشته و بازیکنان از بازی با این شخصیت لذت برده اند بنابراین این کاراکتر توانسته هواداران زیادی پیدا کند که به نفع فیلم خواهد بود. حاکم ساراسالند ثابت نموده که شخصیت فوق العاده محبوبی است و می تواند در کنار هلو به ماجراجویی های خارق العاده دور و دراز برود.

9. باوزر جی آر

با توجه به اینکه حضور پدر باوزر جی آر در این فیلم تایید شده این احتمال وجود دارد که مخاطبان شاهد حضور او نیز در فیلم باشند. البته ممکن است که او نقش بسیار کوچکی را بر عهده داشته باشد و فقط در یکی دو سکانس ظاهر گردد.

باوزر جی آر که در سال 2002 در سوپر ماریو سان شاین برای اولین بار ظاهر شد، بعد از آن در بسیاری از بازی ها حضور پیدا کرد و در بعضی از آن ها، نقش شرور داستان را بر عهده داشت. با توجه به اینکه باوزر معمولا همه جا در کنار پسرش حضور دارد، این احتمال وجود دارد که ما در فیلم برادران سوپر ماریو شاهد حضور باوزر جی آر هم باشیم.

10. ویگلر

ویگلرهای هزارپا شکل از دیرباز تا کنون یکی از گونه های ماریو هستند که هواداران زیادی دارند. هر چند حضور آن ها در بازی ها چندان به چشم نمی آید اما در کل نقش پررنگی را در این فرنچایز بر عهده داشته اند. آن ها برای اولین بار در سال 1990 در دنیای سوپر ماریو ظاهر شدند و از آن موقع، تا به امروز محبوبیت بسیار بالایی را کسب نموده اند.

به علاوه یکی از ویژگی های ویگلرها که بر محبوبیت آن ها افزوده این است که آن ها می توانند به سرعت ظاهر خود را تغییر دهند و در هنگام عصبانیت بسیار خطرناک تر می شوند و همین موضوع باعث می گردد که به کاراکترهای جالب تری برای این فیلم تبدیل شوند. البته اگر قرار باشد که آن ها در فیلم ماریو ظاهر شوند، بعید است که جزو بخش اصلی داستان باشند، اما قطعا هواداران از حضور آن ها در این فیلم به وجد خواهند آمد و این همان چیزی است که دست اندرکاران فیلم می خواهند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4907

به "10 شخصیت که باید در انیمیشن برادران سوپر ماریو حضور داشته باشند" امتیاز دهید

2 کاربر به "10 شخصیت که باید در انیمیشن برادران سوپر ماریو حضور داشته باشند" امتیاز داده اند | 1.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شخصیت که باید در انیمیشن برادران سوپر ماریو حضور داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید