تقدیم اکران مردمی سریال دیو و ماه پیشونی به رضا ژیان و فردوس کاویانی

به گزارش یزد بلاگ، حسین قناعت کارگردان سریال در این مراسم، افتخار خود را تماس خانواده هایی دانست که می گویند بچه ها آنها به واسطه سریال با شاهنامه آشنا شده اند .

تقدیم اکران مردمی سریال دیو و ماه پیشونی به رضا ژیان و فردوس کاویانی

اکران مردمی و آیین ملاقات عوامل با مخاطبان سریال دیو و ماه پیشونی با استقبال بالای بچه ها و خانواده ها در پردیس باغ کتاب تهران برگزار گردید.

حسین قناعت کارگردان سریال، برادران کمک تهیه کنندگان سریال، در کنار ستایش موسوی، رابعه اسکویی، بهراد خرازی، نگین معتضدی، الهام جدی، نیلوفر شهیدی، پارسیا شکوری، عسل قرایی، مسعود حسینی و میرطاهر مظلومی ازجمله هنرپیشه های حاضر در این اکران بودند.

رضا اورنگ مجری-کارشناس، مراسم را با تجلیل از دختران ایران زمین شروع کرد و سپس این اکران مردمی را به رضا ژیان و فردوس کاویانی از هنرمندان باسابقه در فراوری سریال ماندگار محله بروبیا تقدیم کرد.

اورنگ دوران تازه را دوران احیای ژانر کودک با سریال سازی به وسیله بخش خصوصی نام نهاد و حضور انبوه مخاطبان کودک در اکران سریالی محصول بخش خصوصی را نشان دهنده زنده بودن ژانر کودک نامید.

حسین قناعت کارگردان سریال در این مراسم، افتخار خود را تماس خانواده هایی دانست که می گویند بچه ها آنها به واسطه سریال با شاهنامه آشنا شده اند .

میرطاهر مظلومی بازیگر دو برادر دوقلو در سریال، حرفه ای گری فراوری را عامل ارتقای سریال دانست و بهراد خرازی دیگر بازیگر سریال گفت: خوشحالم که سریال به دل بچه های ایران زمین نشسته و همین خستگی همه ما را برطرف می نماید. رابعه اسکویی از دختران و پسران بزرگسال و خردسالی که سریال را دنبال نموده اند به نیکی یاد نمود و ادامه فراوری محصولات کودک سرگرم کننده را خواهان شد.

مهدی کمک تهیه کننده سریال، رمز موفقیت کار را یکدلی تیم فراوری برای سرگرم کردن بچه ها ایرانی خواند و صادق کمک مجری طرح سریال از ارزش خانواده هایی گفت که در روز غیرتعطیل برای اکران سریالی کودک به همراه بچه ها خود به باغ کتاب آمدند.

پیش عایدی مراسم، گپ و گفت صمیمانه مخاطبان کودک با چهره های سریال و خاتمه بخش مراسم، رونمایی از قسمت تازه سریال بود.

سریال دیو و ماه پیشونی محصول سرورسانه پارسیان از پلتفرم های مختلف در حال عرضه است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4992

به "تقدیم اکران مردمی سریال دیو و ماه پیشونی به رضا ژیان و فردوس کاویانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیم اکران مردمی سریال دیو و ماه پیشونی به رضا ژیان و فردوس کاویانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید