یزدانی پس از کسب مدال طلای دنیا: امیدوارم مردم ایران راضی باشند

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسن یزدانی امشب در ملاقات فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی دنیا به مصاف حریف دیرینه خود یعنی دیوید تیلور از آمریکا رفت و با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید.

یزدانی پس از کسب مدال طلای دنیا: امیدوارم مردم ایران راضی باشند

این مصاف چهارمین ملاقات حساس و دیدنی این دو آزادکار قهرمان دنیا و المپیک بود که به سود یزدانی به انتها رسید.

حسن یزدانی روز گذشته پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اتهان راموس از پورتوریکو را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و دنیا از روسیه رفت و با پیروزی 8 بر 2 فینالیست شد.

حسن یزدانی پیش از این سه بار در مسابقات جام دنیای کرمانشاه، رقابت های دنیای 2018 بوداپست و بازی های المپیک 2020 توکیو به مصاف تیلور آمریکایی رفته بود و متحمل شکست شده بود.

حسن یزدانی پس از کسب قهرمانی وزن 86 کیلوگرم دنیا در گفتگوی کوتاه خود گفت: خیلی شادم. امیدوارم مردم راضی باشند. توانستیم مردم را شاد کنیم و این از همه چیز مهمتر است. دعای خیر پدر و مادر و مردمم بود. مردم بدانند هر میدانی می روم هیچ وقت کم فروشی نمی کنم و تمام کوشش خودم را می کنم.

او ادامه داد: درچند مسابقات کام هوادارانم و مردم را تلخ کردم. امیدوارم با این پیروزی دل انها را حالا شاد نموده باشم. با جان و دلم کشتی می گیرم تا بتوانم همه را شاد کنم. امیدوارم بقیه اعضای تیم هم در فینال پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4559

به "یزدانی پس از کسب مدال طلای دنیا: امیدوارم مردم ایران راضی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی پس از کسب مدال طلای دنیا: امیدوارم مردم ایران راضی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید