در توکیو، ایرانِ سرحال تر و بهتری خواهید دید

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - مسابقات لیگ ملت های والیبال 2021 در ایتالیا در حال برگزاری است و تیم ملی پنجشنبه (فردا) به مصاف کانادا خواهد رفت. ملی پوشان والیبال ایران پیش از این 3 بازی انجام دادند که 2 شکست مقابل ژاپن و روسیه و یک پیروزی مقابل هلند ثبت شد. لیگ ملت های سال جاری به دلیل فاصله نزدیک تا المپیک توکیو، شرایط متفاوتی دارد و هیچ تیمی نمی خواهد بازیکنی را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

در توکیو، ایرانِ سرحال تر و بهتری خواهید دید

به گزارش ایران، علی اصغر مجرد، سرعتی زن تیم ملی درخصوص 3 بازی پیشین به خبرنگار ایران گفت: تیم ملی پیش از حضور در ایتالیا تنها یک ماه تمرین کرد و بدون هیچ بازی تدارکاتی در لیگ ملت ها حاضر شد؛ این موضوع باعث شد تا تیم ملی به آمادگی 100 درصدی نرسد. این موضوع باعث شده تا تیم ملی برای رسیدن به شرایط مطلوب به زمان احتیاج داشته باشد و به این دلیل بازی با ژاپن و روسیه را واگذار کردیم اما توانستیم هلند را شکست دهیم. او به بازی کردن بازیکنان جوان در 3 بازی گذشته اشاره نمود و ادامه داد: آلکنو شناخت زیادی از جوانان نداشت و به این دلیل در بازی های اخیر به جوانان بازی داد. علاوه بر این نداشتن بازی های تدارکاتی باعث شد تا آلکنو نتواند به ترکیب اصلی برسد. قطعاً روز به روز بهتر می شویم و در بازی با هلند نشان دادیم که این رخ داده است.

این بازیکن جوان تیم ملی والیبال اضافه کرد: ارائه بهترین بازی ها در یک تورنمنت این چنینی کار هر تیمی نیست و هیچ تیمی نمی تواند در تمامی بازی ها بهترین عملکرد را داشته باشد. لیگ ملت ها تورنمنت سخت و نفسگیری است چرا که فاصله بازی ها کم است و علاوه بر این تیم ها باید بلافاصله در المپیک توکیو حاضر شوند. برای بازیکن، بازی در تیم ملی بسیار سخت تر از بازی در تیم باشگاهی است. در بازی های ملی کاملاً تحت نظر هستید و طرفداران و مربیان با دقت بازی ها را رصد می نمایند و این موضوع باعث می گردد تا بازیکن استرس بگیرد اما در باشگاه این شرایط وجود ندارد و کار بازیکن آسان تر است.

سرعتی زن تیم ملی والیبال درخصوص ولادیمیر آلکنو، سرمربی روس تیم ملی گفت: از روز اولی که آلکنو به ایران آمد، ما بازیکنان چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم. او از یاد دادن لذت می برد. من تا اینجا در 2 بازی تیم ملی در لیگ ملت ها (ژاپن و هلند) بازی کردم و آلکنو به من یاری زیادی کرد تا بتوانم در این 2 بازی بهترین باشم. سرمربی تیم ملی، جوانان را دوست دارد و اعتقاد زیادی به آنها دارد. تیم ملی جوانان خوبی دارد که آنها می توانند با نیروی جوانی خود در مسابقات حاضر شوند و آرام آرام در ترکیب تیم ملی جا بیفتند.

شماره 15 تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه با توجه به نزدیکی المپیک توکیو، لیگ ملت ها می تواند بازی تدارکاتی خوبی برای تیم ملی باشد، گفت: به عقیده من این بازی ها برای همه تیم ها جنبه تدارکاتی دارد و این موضوع برای تیم ما هم صدق می نماید. برنامه تیم های حاضر در لیگ ملت ها و تیم هایی که در المپیک حضور دارند، رسیدن به مرز آمادگی در لیگ ملت هاست تا با شرایط بهتری در مسابقات المپیک توکیو حاضر شوند.

مجرد درخصوص بازی روز پنجشنبه تیم ملی با کانادا اضافه کرد: بازی های سختی در پیش داریم و کانادا تیم بسیار خوبی است. امیدوارم با کوشش بازیکنان بتوانیم بازی با کانادا و سایر بازی ها در لیگ ملت ها را با برد به سرانجام برسانیم. این درست که این بازی ها بیشتر جنبه تدارکاتی دارد اما در کنار آن باید در بازی ها پیروز شویم. حتی یک بازی هم به باخت فکر نمی کنیم و تمام کوشش مان پیروزی در تمامی مسابقات است. سرعتی زن تیم ملی والیبال درخصوص المپیک توکیو اینگونه صحبت کرد: تمام تیم ها سرحال ترین روزهای شان در این میدان عظیم است و قطعاً سعی می نمایند تا با بهترین شرایط در المپیک حضور یابند. ما هم چنین شرایطی خواهیم داشت و مطمئن باشید که تیم ملی شرایط بهتری در المپیک خواهد داشت. در توکیو، ایرانِ سرحال تر و بهتری خواهید دید.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4048

به "در توکیو، ایرانِ سرحال تر و بهتری خواهید دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در توکیو، ایرانِ سرحال تر و بهتری خواهید دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید