کمیته ای برای آنالیز علل واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست تشکیل شد

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در حوالی نقده که به فوت خبرنگاران ایسنا و ایرنا انجامید، مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: به دستور وزیر کشور قرار است کمیته ای با حضور دستگاه های ذیربط برای آنالیز علل رخداد این حادثه تشکیل گردد.

کمیته ای برای آنالیز علل واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست تشکیل شد

به گزارش خبرآنلاین، مسعود تجریشی ضمن خودداری از اظهارنظر درباره چرایی حمل و نقل خبرنگاران با اتوبوسی فاقد صورت شرایط، هرگونه اظهار نظر را منوط به نتیچه به دست آمده در کمیته آنالیز دانست و گفت: به طور قطع نتیجه این کمیته را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و فوت دو نفر از آنان یکی از تاسف بارترین حوادث هفت سال اخیر برای جامعه محیط زیست ایران بوده است، اظهار کرد: هر دوی این عزیزان در هفت سال اخیر دلسوزانه همه هم و غم شان محیط زیست کشور بود.

مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه اضافه کرد: ما هر ساله خردادماه برنامه ریزی می کنیم تا سمن ها و تشکل های مردمی منطقه ای و کشوری، متخصصان و در نهایت دستگاه های دولتی از پروژه های احیای دریاچه ارومیه بازدید نمایند. طی این مدت همیشه در جهت حفظ شأن این افراد کوشش و بهترین هتل ها، پروازها و ... را فراهم نموده ایم و مسایل اقتصادی برایمان مطرح نبوده است.

وی درباره استفاده از اتوبوس کارگران کارخانه سیمان برای جابجایی خبرنگاران در سفر فشرده مطبوعاتی گفت: منتظر نتایج آنالیز ها باید ماند ولی به نظر می رسد شاید این اتوبوس برای این تور مطبوعاتی مناسب تشخیص داده شده باشد.

تجریشی در انتها اظهار کرد: به دستور عیسی کلانتری - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - با یک بیمارستان خصوصی صحبت کردیم تا بقیه پیگیری های درمانی خبرنگاران مصدوم به صورت رایگان در تهران انجام گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4074

به "کمیته ای برای آنالیز علل واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ای برای آنالیز علل واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید