کشف 3 هزار و 200دستگاه ماینر در دو ماهه سال جاری در استان اصفهان

به گزارش یزد بلاگ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان از برخورد پلیس با دارندگان دستگاه های رمز ارز اطلاع داد و گفت: در دو ماهه سال جاری 3 هزارو 200 دستگاه ماینر کشف شده که نشان دهنده استفاده بیشتر از این دستگاه هاست.

کشف 3 هزار و 200دستگاه ماینر در دو ماهه سال جاری در استان اصفهان

به گزارش از ، جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات و برخورد جدی پلیس با دارندگان دستگاه های پر مصرف رمز ارز و استخراج بیت کوین، گفت: در گذشته ماینر ها بیشتر در خارج از شهر ها نصب می شدند، ولی اخیرا به داخل شهر ها هم راه یافتند و هنگام اتصال به علت نوساناتی که ایجاد می نمایند باعث ایجاد خساراتی به وسایل برقی مصرف نمایندگان می گردد.

او اضافه نمود: بنابراین مانند سایر مسائل انتظامی که وجود دارد از طرق مختلف از جمله سامانه 110 و مراجعات حضوری این موضوع هم به نیروی انتظامی گزارش می گردد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس عملیات انتظامی با دارندگان دستگاه های رمز ارز را انجام می دهد، گفت: از طرفی اداره برق با رصدی که در اندازه مصرف مشترکان دارد همکاری خوبی با نیروی انتظامی دارد و کشفیات بسیاری را انجام می دهیم.

او ادامه داد: وقتی آمار های دو ماهه سال جاری با سال گذشته مقایسه می گردد مجموع کشفیات ماینر ها در سال گذشته حدود 7 هزار و 150 دستگاه و سال جاری تا امروز 3200 دستگاه کشفیات نیروی انتظامی بوده است.

کریمی توضیح داد: این آمار ها نشان دهنده رشد بیش از 50 درصد کشفیات ماینر ها بوده و به همین نسبت استفاده از این دستگاه ها هم بیشتر شده است.

م

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4416

به "کشف 3 هزار و 200دستگاه ماینر در دو ماهه سال جاری در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 3 هزار و 200دستگاه ماینر در دو ماهه سال جاری در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید