کد دستوری #8010 برای پیگیری شکایت های حوزه ICT راه اندازی شد
به گزارش یزد بلاگ، مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری گفت: در راستای اطلاع رسانی سریع از آخرین شرایط شکایات کاربران در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195، کد دستوری #8010 راه اندازی شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف نماینده رگولاتوری گفت: از این پس کاربران می توانند برای پیگیری شکایات سامانه 195 کد دستوری #8010 را شماره گیری نموده و با انتخاب گزینه 2 و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه 195 دریافت نموده اند، در قالب پیامک از آخرین شرایط شکایت خود آگاه شوند.
مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف نماینده رگولاتوری با اشاره به اینکه سامانه 195 با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و برطرف مسائل آنان در حوزه ICT راه اندازی شده است، اعلام کرد: برای دسترسی راحت تر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفته ایم که براساس آن کاربران می توانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir و یا تماس با تلفن گویای 195شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت نمایند.
قره داغی درباره ضرورت راه اندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات گفت: از آنجا که ممکن بود بعضی کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته و یا امکان تماس با شماره 195 را نداشته باشند، کد دستوری#8010 با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از کاربران راه اندازی شده است. این روش بسیار راحت تر از سایر روشهای پیگیری شکایت بوده و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست.
منبع: خبرگزاری فارسپرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین
دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!