چگونه بدافزار های تبلیغاتی را حذف کنیم؟

به گزارش یزد بلاگ، اگر شما هم از کاربران کامپیوتر، تلفن همراه یا شبکه های اجتماعی هستید حتما برای شما هم پیش آمده که از تبلیغات متعدد آنلاین کلافه شده اید.

چگونه بدافزار های تبلیغاتی را حذف کنیم؟

بیشتر این تبلیغات تنها جنبه تجاری دارند و می خواهند مشتری جذب نمایند اما باید گفت که گاهی هم این تبلیغات آنلاین عملا بدافزارهایی خطرناک هستند و می توانند حریم خصوصی شما را به خطر بیندازند یا سبب خالی شدن حساب های بانکی تان شوند. به همین دلیل نصب نرم افزارهای مقابله با این تبلیغات یاری شایان توجهی به شما خواهد نمود. یکی از این نرم افزارها Ultra Adware Killer است؛ یک نرم افزار حرفه ای و ویژه برای حذف بدافزارهای تبلیغاتی که کارآیی بالایی دارد. با استفاده از این نرم افزار بسیار ساده اما پرقدرت، امنیت سیستم شما به صورت کامل حفظ شده و از ورود بدافزارها به سیستم تان جلوگیری می گردد و باعث بهبود کارایی سیستم می گردد. این نرم افزار از ورود و اجرای تبلیغات ناخواسته تولبارهای تبلیغات، پلاگین های تبلیغاتی ، نمایش نتایج ناخواسته در جستجوها و… جلوگیری می نماید. به این ترتیب با خیالی راحت تر می توانید در اینترنت به جست و جو بپردازید.

همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت ریست کردن مرورگرهای کروم و فایرفاکس به تنظیمات پیش فرض است. Ultra Adware Killerنرم افزاری سبک وبسیار سریع با کارایی دقیق برای جلوگیری از اجرای پاپ آپ ها به شمار می رود و برای اجرا و کار با این نرم افزار کافیست دکمه استارت را بزنید و صبر کنید تا کار اسکن تمام گردد و بعد از اتمام اسکن، موارد یافت شده را پاک کنید. با یاری این نرم افزار احتمال حمله بدافزارها به سیستم تان بسیار پایین می آید و می توانید مطمئن تر از گذشته در فضای آنلاین به جست و جو بپردازید. اگر شما هم علاقه مندید که این نرم افزار را در اختیار داشته باشید و از دست بدافزارهای تبلیغات و همچنین تبلیغات گاه و بیگاه آنلاین در هنگام جست و جو در اینترنت در امان بمانید می توانید آن را به طور رایگان از وب سایت پی سی ورلد بارگذاری کنید. برای مراجعه به این وب سایت از آدرس www.P30world.com بهره ببرید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 895

به "چگونه بدافزار های تبلیغاتی را حذف کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بدافزار های تبلیغاتی را حذف کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید