نوکیا در تاریخ 14 آذر از گوشی جدید خود رونمایی می نماید

به گزارش یزد بلاگ، چیزی به سرانجام سال میلادی نمانده و به نظر می رسد شرکت HMD Global میخواهد در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) از گوشی جدید نوکیا رونمایی کند. این شرکت در خصوص گوشی مذکور اطلاعاتی ارائه نداده ولی به احتمال زیاد شاهد معرفی نوکیا 8.2 خواهیم بود. سال گذشته این شرکت در تاریخ 5 دسامبر از گوشی نوکیا 8.1 رونمایی کرد و به همین خاطر انتخاب این تاریخ برای معرفی نسل بعدی آن کاملا منطقی به نظر می رسد.

نوکیا در تاریخ 14 آذر از گوشی جدید خود رونمایی می نماید

طبق گزارش های منتشر شده، نوکیا 8.2 از تراشه اسنپ دراگون سری 700 و حداقل 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. از لحاظ ظاهری هم به نظر می رسد این گوشی مبتنی بر نمایشگر یکپارچه LCD خواهد بود و دوربین سلفی پاپ آپ هم برای ثبت عکس های سلفی انجام وظیفه خواهد نمود. همچنین در پنل پشتی باید انتظار تعبیه یک ماژول دایره ای شکل را داشته باشیم که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. ظاهرا مدل 5G این گوشی هم در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد.

اگر در این تاریخ نوکیا 8.2 معرفی نشود، به احتمال زیاد شاهد معرفی گوشی پایین رده نوکیا 2.3 خواهیم بود. در هر صورت برای اینکه بتوانیم با قاطعیت اظهار نظر کنیم، باید تا 14 آذر منتظر بمانیم.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 140

به "نوکیا در تاریخ 14 آذر از گوشی جدید خود رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا در تاریخ 14 آذر از گوشی جدید خود رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید