مقاله: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا

به گزارش یزد بلاگ، میلان و تورین که در شمال غرب ایتالیا واقع شده اند، به ترتیب به عنوان مرکز مد و خودروسازی دنیا شناخته می شوند و جنبه دیگری از فرهنگ و آداب و رسوم ایتالیا را نشان می دهند.

مقاله: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا

خانواده ستون اصلی جامعه ایتالیایی است و حتی با وجود تغییرات فرهنگی در سال های اخیر، اهالی ایتالیا و حتی جوانان این کشور، برای خانواده اهمیت بسیاری قائل هستند. حتی در شهرها و روستاهای کوچکتر، این قضیه پررنگ تر است و فرهنگ ازدواج در ایتالیا همچنان به مانند گذشته رعایت می شود. حتی بسیاری از تفریحات مردم ایتالیا نیز به صورت خانوادگی انجام می شود.

رم به عنوان مرکز این کشور، مرکز امپراتوری روم باستان و بعلاوه مقر و محل زندگی پاپ و کلیسای کاتولیک معروفیت دارد. اغراق نیست اگر بگوییم رم مرکز تاریخ و فرهنگ اروپا است.

ایتالیا از نظر فرهنگی یکی از کشورهای برجسته دنیا به شمار می رود و با توجه به تاریخ و تمدن کهن خود، خاستگاه پدیده های مهم و تاثیرگذاری چون امپراتوری روم باستان، کلیسای کاتولیک، رنسانس، انقلاب علمی و سبک های هنری و معماری رمانسک (Romanesque)، باروک (Baroque) و نئوکلاسیک (Neo-classicism) و بعلاوه تجربه های ناخوشایندی چون فاشیسم بوده است.

منبع مقاله: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا

انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4633

به "مقاله: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید