نشت مایع ضد عفونی کننده در یک مرکز درمانی مشهد دردسرساز شد

به گزارش یزد بلاگ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: گاز متصاعد شده از نشت مایع ضد عفونی کننده سطوح در یک مرکز درمانی این شهر دردسرساز شد.

نشت مایع ضد عفونی کننده در یک مرکز درمانی مشهد دردسرساز شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایرنا، آتشپاد دوم مهدی رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: ظهر امروز در پی تماس با سامانه 125 مبنی بر انتشار گاز متصاعد شده از مایع ضد عفونی نماینده سطوح در یک مرکز درمانی، گروه های امداد، نجات و پشتیبانی از چهار ایستگاه با خودروهای توربوفن به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل تعیین شد نشت گاز متصاعد شده ناشی از خرابی مخزن نگهداری این مایع ضد عفونی نماینده در پشت بام یکی از طبقات این مرکز درمانی باعث انتشار بوی نامطبوع مایع ضد عفونی نماینده سطوح در سایر طبقات و دردسر برای مراجعان و بیماران بستری در این مرکز درمانی شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش نشانان با نشت گیری این مخزن آسیب دیده، اقدام به تهویه و ایمن سازی محیط داخلی این مرکز درمانی با تجهیزات ویژه کردند و با سرعت عمل آتش نشانان و کارکنان این مرکز درمانی در این حادثه به هیچیک از بیماران و مراجعان آسیبی نرسید.

هزار و 800 آتش نشان در 51 ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می نمایند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2738

به "نشت مایع ضد عفونی کننده در یک مرکز درمانی مشهد دردسرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشت مایع ضد عفونی کننده در یک مرکز درمانی مشهد دردسرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید