نرم افزار موبایلی خدمات پزشکی آنلاین در پارک علم و فناوری اردبیل طراحی و برنامه نویسی شد

به گزارش یزد بلاگ، فناوران یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردببل پیروز به طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن خدمات پزشکی آنلاین آسرو به منظور ارائه خدمات آنلاین مبارزه با ویروس کرونا شدند.

نرم افزار موبایلی خدمات پزشکی آنلاین در پارک علم و فناوری اردبیل طراحی و برنامه نویسی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حبیب ابراهیم پور، رئیس پارک علم و فناوری اربدیل با اشاره به فعالیت های تیم تحقیق و توسعه شرکت تجارت برتر کوچ ساوالان (آسرو) در هفته های اول شیوع این بیماری در کشور انجام داده اند حدود 41 درصد به علت مراجعه غیرضروری در مراکز درمانی مبتلا به ویروس کرونا شده و خود ناقل این ویروس به سایر اعضای خانواده خود شده بودند.

ابراهیم پور اضافه نمود: با توجه به عدم وجود سامانه آنلاینی که بتواند به صورت غیرحضوری غربالگری را انجام دهد و هم پزشکان متخصصی داشته باشد تا به صورت آنلاین در هر ساعت شبانه روز پاسخ گوی سوالات بیماران باشد، اعضای تیم متخصص آسرو توانستند با طراحی یک سامانه کاملاً جامع زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به ارائه خدمات انلاین غربالگری اقدام نموده و از پزشکان متخصص و دانشجو های پزشکی به منظور ارائه اطلاعات صحیح در اختیار مردم و پاسخ گوی سوالات پزشکی مردم در زمینه بیماری کرونا و حتی بیماری های دیگری استفاده نمایند.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل اضافه نمود: خدمات پزشکی آنلاین آسرو که با هدف ارائه خدمات آنلاین پزشکی و درمانی به مردم در دوران شیوع بحران کرونا از بیست و ششم اسفندماه راه اندازی گشت دو بخش ویژه تعبیه شده است. بخش ویژه دیگر سامانه خدمات پزشکی آنلاین آسرو ارتباط آنلاین با بیش از 10 نفر از پزشکان متخصص کشور است.

وی بیان نمود: همچنین این سامانه تا به امروز توانسته نسبت به ارائه خدمات آنلاین برای بیش از 400 نفر اقدام نماید. در بخش تازه های این سامانه نیز تیمی متخصص که متشکل از دانشجویان پزشکی و چند تن از دانشجویان به صورت آنلاین می باشد جدیدترین اخبار روز درباره ویروس کرونا از منابع معتبر پزشکی مانند بیانیه ها و مقاله های سازمان جهانی بهداشت و سایت های معتبر علمی و پزشکی روزانه به صورت آنلاین ترجمه و بارگزاری می گردد تا مردم اخبار را به دور از شایعات بسیار دنبال نمایند تا از تشویش و اضطراب هم به دور باشند.

لازم به ذکر است؛ تا به امروز این سامانه توانسته بیش از 10 هزار بازدید و عضو، با هدف رساندن اطلاعات صحیح به مردم،

پاسخ گویی به سوالات و دغدغه های مردم توسط متخصصان پزشکی جلب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 980

به "نرم افزار موبایلی خدمات پزشکی آنلاین در پارک علم و فناوری اردبیل طراحی و برنامه نویسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار موبایلی خدمات پزشکی آنلاین در پارک علم و فناوری اردبیل طراحی و برنامه نویسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید