نباید می باختیم، مذاکره با استقلال یکطرفه و به ضرر فولاد بود

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی امروز طوری بود که از قبل می دانستیم پرسپولیس منتظر اشتباه ما خواهد بود. به نظر می توانستیم در نیمه اول برنده شویم.

نباید می باختیم، مذاکره با استقلال یکطرفه و به ضرر فولاد بود

سرمربی فولاد خوزستان اضافه نمود: می دانستیم اگر اشتباه کنیم تنبیه می شویم. در نیمه اول خیلی خوب هم بازی کردیم و با فکر برنده به میدان رفتیم اما از فرصت های خودمان خوب استفاده نکردیم و به ضررمان شد.

نکونام گفت: در شروع نیمه دوم به بازیکنانم گفتم پرسپولیس نمی تواند گل بزند، مگر اینکه ما اشتباه کنیم. همین اتفاق هم رخ داد که دو بازیکن ما به هم خوردند و لب بازیکن ما پاره شد. شاید توقع بی جهت باشد که آن لحظه از تیم حریف بازی جوانمردانه بخواهیم. با این حال به بازیکنانم تذکر داده بودم که در بازی فجر هم همین اتفاق رخ داد، بازیکن حریف روی زمین افتاد و حمله کردند و نمی دانستیم چه کار کنیم. خودم موافق بازی درگیرانه هستم که ادامه پیدا کند. روی یک اشتباه ساده گل خوردیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان دو تیم اضافه نمود: بعد از گلی که خوردیم پرسپولیس تغییر سیستم داد و با پنج دفاع بازی کرد که توانست ساختن موقعیت را از ما بگیرد. با این حال فکر می کنم اگر پاتوسی دقت می کرد می توانست ضربه آخر را بهتر بزند و ما به گل برسیم تا مساوی شود. در مجموع با توجه به اینکه با پرسپولیس قابل مقایسه نیستیم خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم.

نکونام شرح داد: از این ناراحتم که دو بازی را در آزادی باختیم، در حالی که حق ما در هر دو بازی یک امتیاز بود. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و امیدوارم در نیم فصل دوم با جذب بازیکنانی که خواهیم داشت عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی فولاد در پاسخ به اینکه چند هفته پس از شروع لیگ برتر به عنوان جانشین عبداله ویسی آمد. آیا از عملکرد خودش راضی است، گفت: با کمبودهایی که داریم به عملکرد و هدفی که مدنظرم بود رسیدیم. امروز حمید بوحمدان و محمد آبشک را در شرایط مصدومیت بازی دادیم که نباید بازی می کردند، ‬ وحید حیدریه هم همینطور بود و من مجبور شدم مدافع وسطم را در پست دفاع چپ قرار دهم. نبود هر بازیکن به ما ضربه می زند. برای نیم فصل دوم نیاز به بازیکن داریم تا شرایط بهتری هم پیدا کنیم. در نیم فصل اول نتایج و امتیازاتی که می خواستیم را گرفتیم و باید تیم را تقویت کنیم.

نکونام درباره مذاکره با باشگاه استقلال برای جابجایی بازیکن گفت: دوست ندارم موضوع را باز کنم اما مذاکراتی صورت گرفت که یک طرفه و به ضرر باشگاه فولاد بود که من موافقت نکردم و موضوع هم برای ما تمام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4739

به "نباید می باختیم، مذاکره با استقلال یکطرفه و به ضرر فولاد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید می باختیم، مذاکره با استقلال یکطرفه و به ضرر فولاد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید