مرسدس بنز کلاس C با امکانات کلاس S ساخته می گردد

به گزارش یزد بلاگ، طی چند هفته گذشته همه نگاه ها به مرسدس بنز دوخته شده بود، که سدان لوکس سایز عظیم خودش یعنی مرسدس S کلاس 2021 را به صورت رسمی معرفی کرد. به روزرسانی های گسترده این مدل شامل پیشرانه های جدید، تغییرات کمی در طراحی، و امکانات خوبی در کابین می شوند، و تقریبا تمام جوانب مرسدس بنز S کلاس به روز شده تا توجه مشتریان این بخش از بازار را به خودش جلب کند. اما فکر نکنید که مرسدس فراموش نموده همین کار را با مرسدس بنز کلاس C مدل 2021 انجام دهد. مانند ماه های منتهی به رونمایی از S کلاس، جزئیات خیلی کمی درباره C کلاس منتشر شده اند و همچنان جزئیات فنی غیرقابل دسترسی هستند.

مرسدس بنز کلاس C با امکانات کلاس S ساخته می گردد

با این حال به نظر می آید در این مدل هم شاهد امکانات و فناوری های مورداستفاده در مرسدس S کلاس خواهیم بود.

منبع این خبر اولا کالنیوس رئیس هیئت مدیره گروه دایملر است. کالنیوس گفته مرسدس بنز کلاس C به شدت تحت تاثیر S کلاس خواهد بود و بعضی از نوآوری ها مثل پیشرانه دیزلی هیبریدی برای بازار اروپا و یک موتور الکتریکی AMG برای اولین بار در این مدل رونمایی خواهند شد.

او در این باره گفته است:

سال ها پیش، منطق مرسدس این بود که بهترین عملکرد خودش را با مرسدس S کلاس نشان دهد - که هر هفت یا هشت سال یکبار اتفاق می افتد - و سپس یک فرایند افت تدریجی داریم.

ما طی پنج تا هفت سال گذشته این فلسفه را کنار گذاشته ایم. حالا هدف ما این است تا در هر معماری جدید یا مدل مهمی نوآوری داشته باشیم.

مرسدس بنز کلاس C ، کلاس S در مقیاس کوچک

این هفته درباره S کلاس صحبت می کنیم، اما برای نشان دادن این فلسفه جدید، سال آینده C کلاس جدید از راه می رسد. مرسدس بنز کلاس C در واقع نسخه کوچک تری از مرسدس S کلاس خواهد بود.

مرسدس بنز کلاس C بسیاری از امکانات مدل های غیرپرچمدار مانند سیستم سرگرمی رسانه ای MBUX که در A کلاس 2018 استفاده شده بود را داراست، اما تغییرات خوبی در آن به وجود آمده است.

اینکه همه این امکانات فقط در اختیار مدل های بالارده نخواهند بود، به این معنی است که مرسدس قادر است نوآوری هایش را سریع تر عملی کند. او در این باره می گوید:

ما یک سیستم مهندسی ایجاد نموده ایم که با استفاده از آن می توانیم نوآوری ها را خیلی سریع در دیگر مدل ها اجرایی کنیم.

با توجه به اینکه تا اواخر سال جاری اطلاعات جدیدی درباره C کلاس 2021 منتشر خواهد شد، انتظار داریم این سدان سایز متوسط تا نیمه سال 2021 به صورت رسمی رونمایی گردد. امیدواریم در آن مدل هم شاهد سیستم سرگرمی رسانه ای عالی و هد آپ دیسپلی به همراه واقعیت افزوده باشیم.

منبع: MOTOR1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2149

به "مرسدس بنز کلاس C با امکانات کلاس S ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس بنز کلاس C با امکانات کلاس S ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید