مرحله داوری جشنواره نقالان غدیر برگزار می گردد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، پس از اعلام فراخوان جشنواره نقالان غدیر در فضای مجازی با موضوع بیان واقعه غدیر خم و با هدف تبیین ترویج فرهنگ اسلامی و علوی و بعلاوه ایجاد انگیزه و پرورش نقالان کودک و نوجوان ، تعداد 74 اثر به وسیله فضای مجازی به دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای اخلاق واصل شد.

مرحله داوری جشنواره نقالان غدیر برگزار می گردد

هیئت داوران جشنواره مرکب حسین معجونی، محمد علی جلیلی و پریسا علم دار به سرپرستی داوود فتحعلی بیگی، آثار جشنواره را از نظر شاخصه های تسلط بر متن داستان، احاطه بر موضوع، قدرت بیان، صحت اجرا و میزان ارتباط ارزیابی می نماید.

بر اساس این خبر، جشنواره نقالان علوی در رده سنی 7 تا 11 ساله و 12 تا 18 ساله در هفته ولایت در فضای مجازی برگزار گشت و بچه ها و نوجوانان، ویدیویی از اجرای نقالی خود از واقعه غدیر خم را به شماره 09216545784 ارسال و صفحه مجازی امیدهای فردا را تگ یا منشن می کردند و آثار دریافتی در صفحه مجازی یاد شده منتشر می شد.

این خبر می افزاید: در مرحله داوری از بین ویدئوهای ارسالی، بر اساس شاخصه های داوری پنج نفر در هر رده سنی، انتخاب و لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می گردد.

دبیرخانه جشنواره نقالان غدیر در فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4527

به "مرحله داوری جشنواره نقالان غدیر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله داوری جشنواره نقالان غدیر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید