مدیرعامل گلرنگ: حرکت به سمت استارت آپ ها جلوی موج مهاجرت را می گیرد!

به گزارش یزد بلاگ، در حاشیه پنل وقتی نوآوری امیدآفرین می گردد علیرضا کیان پور، مدیر عامل گلرنگ سیستم در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران از تاثیرحرکت هلدینگ های بزرگ صنعتی به سمت استارت آپ ها بر اقتصاد کشور، صحبت کرد.

مدیرعامل گلرنگ: حرکت به سمت استارت آپ ها جلوی موج مهاجرت را می گیرد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، علیرضا کیان پور، مدیرعامل گلرنگ سیستم، در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2024، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که چرا گلرنگ تصمیم گرفته است وارد فضای استارت آپ کشور شود؛ گفت: در فضای نوآوری ما دو بخش نوآوری سازمانی و بازمهندسی ژنتیکی وجود دارد؛ ما باید اجایل بودن را یاد بگیریم و این آموزش را می توانیم از استارت آپ ها دریافت کنیم. استارت آپ ها بر روی DNA ما تاثیر می گذارند و بخش هایی را که به علت لخت بودن نمی توانیم به آن ها دست پیدا کنیم را برای ما قابل دسترسی نمایند و یک نوع همزیستی مسالمت آمیز برای خلق ارزش مشترک داریم.

او در ادامه گفت: بخشی از علت مهاجرت جوانان به مسائل سیاسی و اجتماعی و بخش قابل توجهی نیز به مسائل مالی باز می شود؛ در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی کمکی از دست ما ساخته نیست اما در مورد مسائل مالی و کار، در صورتی که هلدینگ های بزرگ به سمت استارت آپ ها حرکت نمایند و جریان درآمدی بیشتری به سمت این فضا سوق پیدا می نماید و کارآفرینی بیشتری صورت می گیرد، منشاء امیدی برای جلوگیری مهاجرت جوانان شکل می گیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1403 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5050

به "مدیرعامل گلرنگ: حرکت به سمت استارت آپ ها جلوی موج مهاجرت را می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل گلرنگ: حرکت به سمت استارت آپ ها جلوی موج مهاجرت را می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید