مجازات های بی سابقه در انگلیس برای نقض قوانین قرنطینه

به گزارش یزد بلاگ، با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس پلیس این کشور قادر خواهد بود کسانی را که به دلایل غیر ضروری از خانه خارج شوند، بازداشت کند.

مجازات های بی سابقه در انگلیس برای نقض قوانین قرنطینه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پلیس انگلیس که اختیارات بی سابقه ای را برای مبارزه با شیوع کرونا از سوی دولت دریافت نموده است، به مردم هشدار داد اگر فردی بدون دلیل موجه از خانه خارج گردد ممکن است مورد بازداشت قرار گیرد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، با توجه به افزایش تدابیر دولت انگلیس برای مبارزه با شیوع بیماری کووید-19، نقض قوانین اعمال شده در این زمینه می تواند تا 960 پوند جریمه به همراه داشته باشد.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس تأکید نموده است در صورتی که فردی صاحب مقامی کلیدی نباشد و در حال مراقبت از فردی آسیب پذیر نیز نباشد، تنها دلیلی که می تواند برای خروج از منزل داشته باشد خرید اقلام ضروری، تأمین احتیاج دارویی و انجام ورزش است.

در صورتی که پلیس انگلیس با فردی روبه رو گردد که دلیل موجهی برای خارج شدن از خانه نداشته باشد می تواند او را دستگیر کند.

یکی از مقامات پلیس منچستر درباره این قوانین جدید گفته است، بعضی افراد از این بحران برای تفریح و گذران تعطیلات استفاده می نمایند و آنچه نمی خواهیم انجام دهیم اعلام شرایط حکومت نظامی است. از مردم می خواهم خیلی خیلی عقلانی رفتار نموده و جان دیگران را در معرض خطر قرار ندهند.

نیروهای پلیس به منظور جلوگیری از این سفرهای غیرضروری، ایست و بازرسی های متعددی را در مناطق مختلف برپا نموده و حتی برای شناسایی افرادی که برای تفریح به ساحل رفته باشند، وجود شن و ماسه در گلگیر و کف پوش خودروها را آنالیز می نمایند.

با وجود این تهدیدات، همچنان صف های طولانی در مقابل سوپر مارکت ها و فروشگاه ها دیده می گردد و عده ای نیز با استفاده از تعطیلی های اعمال شده، به تفریح در سواحل و نواحی مرتفع می پردازند.

تا کنون 11658 نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 578 نفر جان خود را از دست داده اند.

صف کشیدن مردم انگلیس در مقابل فروشگاه ها

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 844

به "مجازات های بی سابقه در انگلیس برای نقض قوانین قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات های بی سابقه در انگلیس برای نقض قوانین قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید