لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، بهمنیار به مدال برنز نرسید

به گزارش یزد بلاگ، نماینده المپیکی کاراته بانوان ایران با شکست در ملاقات رده بندی لیگ جهانی کاراته وان لیسبون از دستیابی به مدال برنز بازماند.

لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، بهمنیار به مدال برنز نرسید

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ دنیای کاراته وان پرتغال از روز آدینه- 10 اردیبهشت ماه با حضور 769 کاراته کا از 87 کشور دنیا در لیسبون شروع شد.

امروز(یکشنبه-12 اردیبهشت ماه) و در روز خاتمهی مسابقات، سارا بهمنیار که با حضور در ملاقات رده بندی این مسابقات سهمیه المپیک خود را قطعی نموده بود، برای کسب نشان برنز وزن 50 کیلوگرم به مصاف الکساندرا رچیا، قهرمان دنیا در سال 2016 رفت و با نتیجه 10 بر 2 مغلوب حریف خود شد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

بهمنیار برای حضور در ملاقات رده بندی وزن 50- کیلوگرم، روز آدینه پس از استراحت در دور نخست مقابل جما مورالس از اسپانیا به رجحان 3 بر صفر دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

بهمنیار در این مرحله مقابل جونا تسوکی از فیلیپین 2 بر یک شکست خورد، اما با توجه به حضور کاراته کا فیلیپینی در ملاقات نهایی، نماینده کشورمان به جدول شانس مجدد راه یافت.

نماینده وزن 50- کیلوگرم کاراته بانوان، در نخستین ملاقات خود در جدول شانس مجدد به مصاف دانیلا گالگو از کلمبیا رفت و به رجحان 4 بر یک دست یافت. او در دومین ملاقات خود در جدول شانس مجدد نیز مقابل ردوا سید از مصر 2 بر صفر به رجحان رسید و به ملاقات رده بندی راه یافت.

در ادامه مسابقات امروز و تا ساعاتی دیگر، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده در ملاقات رده بندی و بهمن عسگری و ذبیح الله پورشیب در ملاقات نهایی به میدان خواهند رفت.

رقابت های لیگ دنیای کاراته وان لیسبون آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو به وسیله رنکینگ فدراسیون دنیای است و امروز با برگزار ملاقاتهای رده بندی و نهایی اوازن مختلف به خاتمه می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3872

به "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، بهمنیار به مدال برنز نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، بهمنیار به مدال برنز نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید