لیریک؛ نام نخستین محصول الکتریکی کادیلاک

به گزارش یزد بلاگ، وب سایت پدال: لیریک (Lyriq) نام اولین محصول الکتریکی کادیلاک خواهد بود و در ماه آوریل به طور کامل رونمایی خواهد شد. نسخه ای از این کراس اوور که این شرکت آن را نه یک کانسپت بلکه یک پیش درآمد توصیف می نماید، در رویداد عظیم محصولات الکتریکی جنرال موتورز به نمایش درآمد، اما اجازهٔ تصویربرداری به حضار داده نمی شد.

لیریک؛ نام نخستین محصول الکتریکی کادیلاک

بااین حال کسانی که این پیش درآمد را دیده اند میگویند بسیار شبیه به کراس اوور الکتریکی بی نامی بوده که کادیلاک در ژانویهٔ گذشته تصاویری از آن منتشر کرد. این کراس اوور الکتریکی در جلو از چراغ های بسیار باریک به همراه دی لایت های LED عمودی در طرفین برخوردار است و نسخه ای اصلاح شده از لوگوی کادیلاک نیز به صورت چراغ دار روی دماغهٔ آن جای گرفته است.

اما آنچه که در تصاویر تیزری قبلی به راحتی قابل مشاهده نیست، سقف شیب دار و پنجرهٔ عقب زاویه دار لیریک است. همچنین گفته شده هنگام نگاه به پروفیل جانبی خودرو، فاصلهٔ محوری آن بسیار کشیده به نظر می رسد. یکی از حضار نیز ظاهر کلی بخش عقبی این کراس اوور الکتریکی را شبیه به رنجروور ولار توصیف نموده است. لیریک روی پلت فرم ماژولار جدید جنرال موتورز برای محصولات الکتریکی ساخته می گردد و از باطری های جدید این شرکت بنام اولیتیوم استفاده می نماید.

پکیج های تطبیقی این باطری ها قادر به ارائهٔ ظرفیت هایی از 50 تا 200 کیلووات ساعت بوده و به گفتهٔ جنرال موتورز، محصولات الکتریکی آینده با استفاده از باطری های اولیتیوم می توانند بُردی تا 640 کیلومتر داشته باشند.

در اعلامیهٔ جنرال موتورز همچنین گفته شده تا سال 2023 تکنولوژی رانندگی اتوماتیک سوپر کروز به 22 مدل مختلف گسترش خواهد یافت که این خودرو ها شامل محصولاتی غیر از کادیلاک مثل شورلت بولت EUV هم می گردد؛ بنابراین به نظر می رسد لیریک هم به این سیستم مجهز خواهد بود.

نکتهٔ دیگر اینکه در همهٔ محصولات الکتریکی آیندهٔ کادیلاک از نام های کلمه ای واقعی استفاده خواهد شد نه نام های حرفی عددی محصولات کنونی. فراوری کادیلاک لیریک در کارخانهٔ جنرال موتورز در دیترویت صورت می گیرد. این غول خودروسازی آمریکایی برای فراوری محصولات الکتریکی خود در این کارخانه 2.2 میلیارد دلار سرمایه گذاری نموده است.

منبع: برترین ها
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1522

به "لیریک؛ نام نخستین محصول الکتریکی کادیلاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیریک؛ نام نخستین محصول الکتریکی کادیلاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید