لغو بخشی از تدابیر محدود کننده در ایتالیا تا اواسط اردیبهشت

به گزارش یزد بلاگ، نخست وزیر ایتالیا از لغو بخشی از تدابیر محدودکننده برای مهار ویروس کرونا تا سرانجام آوریل (اواسط اردیبهشت ماه) خبر داده است.

لغو بخشی از تدابیر محدود کننده در ایتالیا تا اواسط اردیبهشت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا روز پنجشنبه در مصاحبه با بی بی سی گفت: ایتالیا احتمالا بخشی از تدابیر محدودنماینده ای را که برای مهار ویروس کرونا اتخاذ نموده، تا انتها آوریل لغو می نماید.

وی اضافه نمود: با توجه به کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا دولت ایتالیا احتمالا تا اواخر آوریل (اواسط اردیبهشت ماه) بعضی محدودیت ها را لغو خواهد نمود.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر ایتالیا گفت: باید بخش هایی را که قادر به از سرگیری فعالیت مالی هستند، انتخاب کنیم. اگر متخصصان تایید نمایند، شاید بعضی از تدابیر محدودنماینده را تا انتها ماه جاری لغو کنیم.

وی در انتها گفت: ایتالیا نمی تواند تدابیر محدود نماینده ای را که 9 مارس اعمال نموده، به طور ناگهانی لغو کند و این تدابیر به طور تدریجی برداشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 930

به "لغو بخشی از تدابیر محدود کننده در ایتالیا تا اواسط اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو بخشی از تدابیر محدود کننده در ایتالیا تا اواسط اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید